با فوم زیره کفش قند خون خود را کنترل کنید

فوم زیره کفش قالب گیری شده دارای نرمی مناسب با تغییر کمی در سختی تحت تغییر شکل فشاری است.

اختراع حاضر مربوط به یک محصول فوم قالب گیری شده و یک زیره برای یک کفش و یک کفش با استفاده از مقاله فوم قالب گیری شده است.

کف ها را می توان به طور تقریبی به یک کفی بدون فوم ساخته شده از یک کالای بدون فوم قالبی که به شکل تجویز شده و یک کفی فوم ساخته شده از یک محصول فوم قالب گیری شده به شکل تجویز شده طبقه بندی کرد.

کفشی که کفی فوم دار دارد، وزن سبک‌تری نسبت به کفشی که کف آن کف‌دار است، کمتر است و در پوشیدن آن بسیار عالی است.

سند ثبت اختراع 1 یک کوپلیمر اتیلن را نشان می دهد که فقط از اتیلن و یک آلفین با 3 تا 20 اتم کربن و دارای محتوای گروه وینیل 0.06 تا 1، MFR10/MFR2.16 از 8.5 یا کمتر و چگالی آن تشکیل شده است.

0.850 تا 0.910 g/cm3. علاوه بر این، سند ثبت اختراع 1 توضیح می‌دهد که یک کفی کف‌دار که از کف کردن این کوپلیمر اتیلن به دست می‌آید، وزن مخصوص کم و مجموعه فشرده‌سازی پایینی دارد.

در ضمن، کفی فوم دار معمولاً عضوی است که با کفشی برای کاهش ضربه به پوشنده در راه رفتن ارائه می شود.

فوم

به عبارت دیگر، کف کف شده را می توان به عنوان عضوی مسئول پوشیدن قالب (پوشیدن راحتی کفشی که پوشنده در آن احساس می کند) گفت. برای تاثیر پوشیدن، نرمی کف کفی عامل مهمی است.

با این حال، در کفی کف معمولی (مقاله فوم قالب‌گیری شده)، زمانی که مقدار تغییر شکل فشاری توسط بارهای اعمال‌شده مختلف تغییر می‌کند، نرمی نیز ممکن است تا حد زیادی تغییر کند. یعنی در کفی معمولی فوم دار بسته به بارهای مختلف سختی بسیار تغییر می کند.

مشکلی وجود دارد که وقتی کفشی با کفی کف که در بالا توضیح داده شد، برای مثال، یک مرد بالغ و یک کودک، هر کدام از آنها استفاده می‌شود، احساس نرمی برای هر کسی که می‌پوشد متفاوت است.

بر اساس مطالعات مخترعان حاضر، به عنوان مثال، هنگامی که فردی با وزن سنگین کفش می پوشد و ورزش می کند، فرد پوشنده احساس می کند که کف کفش نرم است.

از سوی دیگر، زمانی که فردی با وزن سبک کفش هایی می پوشد که کف آن کفی مشابه کفش هایی است که فرد با وزن سنگین می پوشد، فرد پوشنده احساس می کند که کف آن سفت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *