رفتارهای مرتبط با چینی آلات بهداشتی کرد یکی از حیاتی ترین رفتارهای بهداشتی در حفظ سلامت بود.
رفتارهای سالم استفاده از توالت مدرسه بسیار مهم بود زیرا بی اختیاری به تعویق انداختن دفع ادرار با دفعات دفع ادرار، فوریت و مشکلات رفتاری کم همراه بود.
داده ها نشان داد که کودکان 2 تا 10 بار در هر 24 ساعت ادرار می کنند (میانگین 5)، و بیشتر (95٪) از دفع ادرار با فرکانس 3 تا 8 بار اجتناب می کنند.
کودکان 7 تا 12 ساله چینی آلات بهداشتی در یک مدرسه ابتدایی ژاپنی حدود 5 یا 6 بار در روز ادرار می کردند.
با این حال، یک مطالعه 385 دانش آموز سوئدی 6 تا 16 ساله را مورد بررسی قرار داد و نشان داد که 25٪ (در مجموع 16٪) از کودکان گزارش کردند که هرگز از توالت مدرسه برای ادرار کردن استفاده نکرده اند و 80٪ (در کل 63٪) هرگز از آن برای اجابت مزاج استفاده نکرده اند.
هنگامی که کودکان سیگنال های “مثانه پر” را سرکوب یا نادیده گرفتند، خطر ایجاد اختلالات تخلیه و عفونت های دستگاه ادراری افزایش می یابد.
یک برنامه زمانبندی شده دفع ادرار در درمان دفع ادرار ناکارآمد ضروری بود.
بنابراین، تجزیه و تحلیل چینی بهداشتی آماتیس علل موثر بر رفتن دانش آموزان به توالت مدرسه ضروری بود.
در مقابل، در محیط غیر آموزشی، مداخلات جامع WASH (آب، بهداشت، بهداشت) مدرسه ممکن است به طور قابل توجهی بهداشت دانش آموزان را بهبود بخشد.
طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی، 11 درصد دختران بیشتر در مدارس زمانی که سرویس بهداشتی در دسترس بود، شرکت می کردند.
شواهد در مورد چینی بهداشتی ساختمانی تأثیر بهبود شستشوی مدارس بر سلامت و آموزش محدود بود، اما در واقع قانع کننده بود.
مطالعات در چین و کنیا نشان داد که کمپین های ارتقای سلامت مدارس می تواند غیبت ناشی از بیماری را تا 20 تا 58 درصد کاهش دهد و همچنین می تواند غیبت را در بین دختران کاهش دهد.
- منابع:
- تبلیغات: