دزدی دفتر مشق چوبی فرزند صدر اعظم آمریکا توسط همکلاسی شرورش

نقش یادداشت‌های روزانه در دفتر مشق چوبی به‌ عنوان ثبت و تأمل در مورد تجربه بیماری و ارزش روش مصاحبه با دفتر خاطرات به‌عنوان وسیله‌ای برای درک آنچه در حساب‌های سلامت و بیماری «بدیهی گرفته می‌شود».

1.1 این مقاله بر اساس مروری بر ادبیات گسترده، اما تکه تکه در مورد استفاده از یادداشت های روزانه با دفتر در تحقیقات جامعه شناختی است.

خاطرات یک دفتر خاطرات “غیر شخصی”، که اغلب با توجه به انتشار نوشته می شود. و log که نوعی فهرست وقایع است، با تفسیر نسبتاً کمی.

در حالی که خاطرات ممکن است مخاطب را در نظر بگیرد، گزارش و مجله صمیمی اساسا اسناد خصوصی هستند که عمدتاً برای خود روزنامه نگار نوشته شده اند.

بنابراین آنها در چارچوب مرجع خود روزنامه نگار ساخته می شوند و می توانند خواننده ای بخشنده و فهمیده را فرض کنند (آلپورت، 1943؛ جکسون، 1994) که نیازی به ارائه بهترین چهره برای او نیست.
2.3 در سنت اتوبیوگرافیک، دفتر خاطرات یکی از «اسناد زندگی» است، که «یک رکورد خودآشکار است که عمداً یا ناخواسته اطلاعاتی در مورد ساختار، پویایی و عملکرد زندگی ذهنی نویسنده به دست می‌دهد».

دفتر

استفاده از چنین اسنادی در تحقیقات تاریخی و مردم شناسی رایج است، اما در جامعه شناسی نسبتاً نادیده گرفته شده است (پلامر، 1983).

با این حال، یک سنت قوی از تحقیقات اتوبیوگرافیک و مبتنی بر دفتر خاطرات در تحقیقات فمینیستی وجود دارد (گروه روایت های شخصی، 1989؛ سویندلز، 1995؛ استنلی، 1995).

بخشی از این پروژه بازیابی اسناد خصوصی، از جمله خاطرات روزانه، نوشته شده توسط زنان، برای روشن کردن زندگی «معمولی» بوده است (همپستن، 1989).

به عنوان مثال، یک ترال از طریق مجله Auto/Biography 1992 – 6 تنها یک مطالعه را نشان داد که از خاطرات روزانه استفاده می کرد.

2.4 علیرغم نامرئی بودن نسبی آنها، دفترهای خاطرات سهمی در تحقیقات جامعه شناختی دارند که با گزارش های تاریخ زندگی یا مصاحبه های عمیق که بیشتر در ادبیات زندگی نامه و روش های تحقیق اجتماعی کیفی استفاده می شود، متفاوت است.

خاطرات “جریان همزمان رویدادهای عمومی و خصوصی” را دنبال می کنند (Plummer, 1983: p. 170).

به آنها “همه یک قطعه” داده نمی شود مانند تاریخچه زندگی – بلکه به طور ناپیوسته نوشته می شوند، روزانه یا طولانی تر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *