قیمت بهترین کفپوش بیمارستانی کانداکتیو

کانداکتیو بودن انواع کف پوش به چه معنا بوده و چرا در بیمارستان ها استفاده از کف پوش کانداکتیو اهمیت دارد؟ بهترین قیمت ارائه شده برای این محصولات جهت مراکز بیمارستانی و بهداشتی چه می باشد؟
کف پوش کانداکتیو همانطور که از نام آن پیداست به معنای رسانای الکتریسیته می باشد. به همین دلیل کف پوش کانداکتیو با فرایند اپوکسی و آنتی استاتیک بودن همراه است.
کف پوش های کانداکتیو می توانند الکتریسته ساکن را که موجب ایجاد جرفه می شود به منبع رسانا هدایت کرده و آن را از محیط خارج کنند.
بسیاری از مکان های صنعتی وجود دارد که به الکتریسیته ساکن حساس بوده و نیاز است تا از این نوع کف پوش برای ایمنی آن ها استفاده شود. آیا از سرامیک کف پذیرایی مات نیز می توان به جای کف پوش استفاده کرد؟ بله میتوان استفاده کرد و تنها به سلیقه اشخاص بستگی دارد.

کف پوش کانداکتیو در بیمارستان

یکی از مهمترین مکان هایی که از کف پوش اپوکسی آنتی استاتیک یا کف پوش کانداکتیو استفاده می کند، اتاق عمل در بیمارستان هاست. به دلیل حساسیت این محل به الکتریسیته ساکن و امکان ایجاد جرقه و در نتیجه انفجار، لازم است تا کف اتاق با این نوع کف پوش پوشانده شود.
نکته ای که در این مورد اهمیت دارد، زیرسازی و نصب حرفه ای کف پوش کانداکتیو است که بدون داشتن تجربه کافی و دوره های آموزشی هر کسی قادر به نصب آن نخواهد بود. همچنین سرامیک کف دستشویی نیز دارای انواع مختلفی بوده و از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد.

قیمت مناسب کف پوش کانداکتیو

نهایت طول عمر نگهداری کف پوش کانداکتیو در انبار به مدت یک سال می باشد. به همین دلیل شاید برای خریداران به صرفه نیست که محصول را با قیمت بالا خریداری کنند.
از سوی دیگر کیفیت در رابطه با کف پوش اپوکسی به شدت به ایمنی افراد و کارکنان وابسته است. بنابراین نمی توان به دنبال محصولی بی کیفیت و غیر استاندارد اما ارزان بود.
از این جهت عرضه عمده و مستقیم این نوع کف پوش می تواند هم کیفیت مطلوب را به متقاضیان عرضه دارد و هم منجر به کاهش قیمت های پرداختی گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.