کفپوش پی وی سی برای سرویس بهداشتی براق

خرید انواع کفپوش پی وی سی برای سرویس بهداشتی که یکی از جدیدترین کفپوش ها می باشد، از طریق این سایت امکان پذیر می باشد. این کفپوش ها از کفپوش های مدرن محسوب می شوند که تنوع بالایی در طرح و رنگ دارند. لازم به ذکر است بدانید از این نوع کفپوش ها نه تنها برای سرویس بهداشتی بلکه برای کف ساختمان های مسکونی، تجاری ، اداری و… استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین پارکت سفید براق دارای قیمت مناسب و طرح های مختلفی می باشد.

کفپوش پی وی سی برای سرویس بهداشتی براق

انواع طرح های کفپوش پی وی سی

انواع طرح های کفپوش پی وی سی کفپوش پی وی سی (PVC) نوعی از مصالح دکوراتیو برای کف سازی است که بسیار شبیه پارکت چوبی اما از جنس پلی وینیل کلراید ساخته می‌شود. این نوع کفپوش از نظر ظاهری بسیار شبیه پارکت است اما از لحاظ کارایی و استحکام تا حد زیادی برخی مشکلات پارکت چوبی، مانند مقاومت پایین در برابر آب، را برطرف کرده است. کف پوش پی وی سی را می‌توان از ارزان‌ترین و در عین ‌حال مقاوم‌ترین کفپوش‌های دکوراتیو دانست.

این مدل می‌تواند براحتی روی کف قبلی، مانند موزائیک، سرامیک یا بتن نصب شده و تاثیر بسزایی بر ظاهر دکوراسیون داخلی بگذارد. مواد پی وی سی و کفپوش‌هایی که از آن ساخته می‌شوند بسیار سبک، قابل انعطاف،‌یک دست و در عین حال مقاوم در برابر آب و ضربه هستند. این ویژگی‌ها در کنار قیمت ارزان کفپوش ‌PVC، این محصول را جایگزینی مناسب و به‌ صرفه برای کفپوش‌های گران‌تر مانند پارکت چوبی و پارکت لمینت می‌سازند.

کفپوش PVC از نظر زیبایی نیز با تنوع طرح و رنگی که دارد می‌تواند گزینه‌ای بسیار جذاب برای منزل و محل کار شما باشد. با توجه به نقش چشمگیری که نوع کفپوش می‌تواند در نمای داخلی یک بنا ایجاد کند، کفپوش مدرن پی وی سی هم در سبک‌های مدرن طراحی دکوراسیون و هم در سبک‌های کلاسیک می‌تواند فضایی زیبا، لوکس و آرام‌بخش ایجاد کند. مدل‌ها و طرح‌های متنوعی از کفپوش PVC در ادامه ذکر شده است که عبارتند از:

  • کفپوش پی وی سی طرح پارکت
  • کفپوش طرح چوب
  • کفپوش طرح سنگ
  • کفپوش آنتی باکتریال pvc
  • و…

خرید اینترنتی کفپوش پی وی سی

خرید اینترنتی کفپوش پی وی سی نکات قابل توجه در خرید اینترنتی کفپوش pvc عبارتند از:

  • در نحوه نصب کفپوش pvc اغلب نیازمند چسب است.
  • چسب استفاده شده چسب صنعتی ۸۸۸۸ یا چسب خمیری در صورت لزوم می باشد و بسیار قوی است ولی قبل از آن لازم است حتما زیر سازی صورت بگیرد( البته از چسب خمیری قوی هم می‌توان استفاده کرد)
  • زیر سازی لازم در کفپوش پی وی سی که به آن ماستیک می گویند بوسیله سیمان و چسب چوب حتما باید انجام شود. زیرا سطح کاملا باید یک دست و آماده برای نصب شود.
  • در نصب حتما از نصاب کمک بگیرید تا به شیوه ای زیبا بتواند تایل ها را کنار هم بچیند.
  • اجازه بدهید بعد از نصب مدتی چسب روی کار خشک شود و تایل ها را دست نزده و تکان ندهید.(تا یک روز)
  • برای تمیز کردن از طی نمدار استفاده کنید و به راحتی هر لکی را از روی آن پاک کنید.

همانطور که می دانید امروزه دسترسی به مراکز فروش کفپوش پی وی سی برای خریداران به واسطه اینترنت راحت تر شده است. زیرا از این طریق می توانند محصولات باکیفیت تر را شناسایی نموده و تولیداتی درجه یک را با برندهای خوب ایرانی و خارجی خرید نمایند. در این میان یافتن بهترین عرضه کننده های کفپوش می تواند در خصوص اطمینان از قیمت ها نیز به خریداران کمک نموده و بتوانند سفارش بهتری داشته باشند. بخصوص اینکه شناسایی نیاز مشتریان قبل از خرید و معرفی کیفیت محصولات از مهمترین موضوعات است.

همانطور که می دانید محصولاتی که در بازار عرضه شده از نظر کیفیت متفاوت بوده و باید استانداردهای لازم را در خود داشته باشند. چرا که وقتی در یک محیط مورد استفاده قرار می گیرد، هم از نظر مقاومت شرایط مطلوب داشته و هم زیبایی قابل توجهی به محیط دهد. در خصوص انواع کفپوش pvc نیز همین مسئله مطرح است. زیرا توجه به استانداردها از سوی خریداران بسیار مهم بوده و متقاضیان می توانند بر اساس مزایای موجود در محصول اقدام به خرید کنند.

قیمت کفپوش پی وی سی تایلی

قیمت کفپوش پی وی سی تایلی قیمت نصب کف پوش‌ پی وی سی تایلی نیز نهایتا مقرون به‌ صرفه است، زیرا این متریال قیمت پایین‌تری نسبت به سایر کفپوش‌ها دارد. اما از نظر کیفیت و طول عمر با سایر کفپوش‌ها چندان قابل مقایسه نیست، و مدتی پس از نصب کفپوش زیبایی اولیه خود را از دست می‌دهد. کفپوش پی وی سی عایق خوبی است که در زمستان‌ها گرم و در تابستان‌ها سرد می‌ماند. همچنین، نصب کفپوش پی وی سی تایلی به نسبت سایر کفپوش‌ها کم‌ هزینه‌تر و سریع‌تر نیز است.

تهران یکی از مهمترین بازارها برای عرضه انواع کفپوش pvc است. در این شهر از تولیدات پی وی سی رولی و تایلی برای فضاهای مختلف اداری و مسکونی استفاده می شود. این تولیدات در رنگ بندی های مختلف تولید شده تا بر اساس انتظار و نیاز افراد خریداری و مورد استفاده قرار گیرند. از این رو در سال های اخیر می توان شاهد استفاده از این کفپوش ها برای تغییر در دیزاین داخلی محیط های بازسازی شده نیز هستیم.

مجموعه ما نمایندگی رسمی بهترین برندهای کفپوش پی وی سی بوده و برای انتخاب بهترین ها مشاوره ای تخصصی ارائه می کند. از آنجا که قیمت و هزینه برای خرید این کفپوش ها اهمیت داشته، همواره خریداران می توانند با بررسی پیشنهادات مختلف ما، بهترین سفارش را داشته باشند.

قیمت کفپوش پی وی سی کره ای

قیمت کفپوش پی وی سی کره ای مواد پی وی سی کره ای در اصل نوعی پلاستیک و از مشتقات نفت هستند. لذا در موارد زیادی به کفپوش پی وی سی، کفپوش پلاستیکی نیز گفته می‌شود. یکی از مزایای کفپوش پلاستیکی نسبت به پارکت، ضد آب بودن آن است. این ویژگی، کفپوش PVC یا پلاستیک را از محصول پارکت و لمینت متمایز می‌کند. «کفپوش پلاستیکی متری» به ازای هر مترمربع از مساحت کف محاسبه می‌شود. برای محاسبه‌ی مقدار کفپوش مورد نیاز، کافی است متراژ کف مورد نظر خود را به کارشناسان ما اعلام فرمائيد. قیمت کف پوش پلاستیکی به ازای هر متر مربع درج و هزینه‌ی تمام شده بر اساس متراژ کف محاسبه می‌شود.

جدا از اینکه کفپوش پی وی سی استاندارد است قیمت مناسب آن نسبت به سایر برندها خرید آن را برای مشتریان آسان کرده است. در شرایطی که در محیط هایی که در معرض رطوبت و آب قرار دارند استفاده از کفپوش پارکت لمینت انتخاب مناسبی نیست و بهتر است از کفپوش پی وی سی استفاده کرد. کفپوش پی وی سی کاملاً ضد آب و آنتی باکتریال است. کفپوش PVC با توجه به مواد اولیه در ساخت یکی از بهترین انتخاب ها است.

کفپوش پی وی سی کره ای از جمله بهترین هایی است که امروزه توسط شرکت های بزرگ تولید و راهی بازار می شود. با در نظر گرفتن اینکه کفپوش پی وی سی کره ای دارای عرضی ثابت و استاندارد است، به راحتی برای مکان های مختلف قابل نصب بوده و هزینه ها را کاهش می دهد. در حال حاضر جدیدترین مدل های کفپوش پی وی سی با رنگ های مختلف تولید شده تا به راحتی با محیط ست شوند. این تولیدات می توانند با دیگر لوازم محیط تناسب رنگ پیدا نموده و مسلما در زیبایی تاثیرات زیادی داشته باشد. از همین رو در سال های اخیر توجه به این کفپوش ها افزایش یافته و می توان تقاضای زیادی از آن ها از شهرهای مختلف کشور شاهد بود.

قیمت کفپوش یو پی وی سی

قیمت کفپوش یو پی وی سی امروزه در بسیاری از کشورهای دنیا کفپوش های یو پی وی سی جایگاه خود را به تولیدات مدرن داده و اغلب مصرف کننده ها مدل های جدید را می پسندند. چرا که این تولیدات جلوه بهتری به محیط داده و دارای طول عمر بیشتری هستند. در حال حاضر جدیدترین طرح ها با در نظر گرفتن متد های روز دنیا تولید شده و با استقبال خوب در بازار همراه شده است. در ایران نیز با توجه به اینکه جدیدترین و مدرن ترین نوع کفپوش ها با کیفیت بالا عرضه شده و بسیاری از مصرف کننده ها بر اساس انتظار و نیاز خود آن ها را تهیه خواهند کرد. با توجه به مدرن بودن این کفپوش ها، می توان انتظار بیشتری از تاثیرات آن ها بر روی محیط داشت. علاوه بر کفپوش ها، پارکت لمینت قابل شستشو تولید داخل نیز از متقاضیان بسیاری برخوردار می باشد.

کفپوش پی وی سی از مقاوم‌ترین کفپوش‌ها در برابر آب و رطوبت به شمار می‌آید. به همین دلیل این محصول با نام کفپوش ضد آب نیز معروف است. همین ویژگی کفپوش پی وی سی را بدل به یکی از ایده‌آل‌ترین کفپوش‌ ضد آب آشپزخانه و حمام ساخته است. علاوه بر این، تنوع رنگ و طرح کف پوش ضد آب ‌PVC دست شما را برای ست کردن آن با سایر وسایل آشپزخانه، به ویژه کابینت‌ها، باز می‌گذارد.

قیمت کفپوش یو پی وی سی نسبت به کفپوش لمینت، سرامیک و پارکت چوبی ارزان‌تر است. در حالی که لمینت و پارکت ضد آب نبوده و هزینه‌ی اجرای سرامیک (و زمان نصب آن) نسبت به کفپوش ضد آب پی وی سی بسیار بالاتر است. می‌توان نتیجه گرفت که از نظر ویژگی ضد آب بودن، کفپوش پی وی سی نسبت به قیمتی که برای آن پرداخت می‌شود ارزش خرید بالایی دارد.

مسلما قیمت شاخصه ای است که برای مصرف کننده ها اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل در هنگام خرید کفپوش PVC نیز به این مسئله دقت فراوان شده و معمولا از مجموعه های مختلف استعلام گرفته می شود. بی شک قیمت کفپوش ها باید متناسب با کیفیت اعلام گردد. از همین رو متقاضیان باید در خصوص مقایسه قیمت ها دقت داشته و برندهای مختلف را بررسی کنند. بازرگانی دانیال با عرضه کفپوش PVC از نوع درجه یک و استاندارد توانسته نیاز مشتریان خود را در سراسر ایران فراهم کند. این متقاضیان می توانند با در نظر گرفتن موضوعاتی مانند رنگ، کیفیت و نوع کاربرد این کفپوش ها را تهیه کنند.

قیمت کفپوش پی وی سی با نصب

قیمت کفپوش پی وی سی با نصب عوامل موثر بر قیمت نصب کفپوش پی وی سی در ادامه مورد بررسی قرار گرفته است:

تاثیر متراژ فضا بر قیمت نصب کفپوش پی وی سی: متراژ فضای که قصد دارید کفپوش کنید، بر قیمت نصب کفپوش تاثیر مهمی دارد. متراژ هم میزان نیاز به متریال مورد نیاز را مشخص می‌کند، و هم حجم کار و اجرت نصاب کفپوش را. چنانچه قصد نصب قرنیز را هم داشته باشید، با افزایش متراژ هزینه نصب قرنیز نیز بالا خواهد رفت.

نیاز یا عدم نیاز به زیرسازی برای نصب کفپوش: اصولا زیرسازی برای نصب کفپوش یکی از مراحل مهم این دسته از خدمات است که بر قیمت نصب کفپوش نیز تاثیر خود را می‌گذارد. اگر سطح شما آماده نصب کفپوش لمینت، نصب کفپوش رولی و یا هر مدل دیگری باشد، هم پروژه شما سریع‌تر به پایان می‌رسد، و هم قیمت نصب کفپوش مناسب‌تر خواهد بود. در روند زیرسازی برای نصب کفپوش، سطح مدنظر کاملا هموار و یکنواخت می‌شود. نصاب کفپوش برای اینکار ممکن است از موادی مانند سیمان، پودر سنگ . چسب بتن استفاده کند.

تاثیر قیمت کفپوش بر هزینه نصب: یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت نصب کفپوش، قیمت خود کفپوش یا پارکت انتخابی شما است. پارکت نوعی کفپوش طبیعی است که از چوب درخت ساخته می‌شود. قیمت کفپوش پارکت بالاست، اما ماندگاری و عمر قابل توجهی نیز دارد. در ادامه قیمت انواع کفپوش را بررسی کرده‌ایم.

پس از اینکه زیرسازی برای نصب کفپوش انجام شود، به دو روش کلی می‌تواند کف‌پوش مدنظر را روی سطح اجرا کرد:

  • نصب کفپوش با چسب فوری
  • نصب کفپوش با چسب خمیری

کفپوش پی وی سی ترب

کفپوش پی وی سی ترب برای خرید کفپوش ‌PVC ترب، پس از بررسی و مقایسه مدل‌های مختلف و تصمیم‌گیری در خصوص خرید کفپوش مورد پسند، می‌توانید با همکاران ماس گرفته و با اعلام مدل و همچنین متراژ مورد نیاز، سفارش خرید خود را ثبت فرمایید. بدیهی است که کارشناسان ما همواره آمادگی دارند به صورت تلفنی یا حضوری، حرفه‌ای‌ترین مشاوره خرید انواع کفپوش را به شما عزیزان ارائه کنند. کارشناسان ما ضمن ارائه‌ی راهنمایی‌های لازم و تقدیم اطلاعات و عکس‌های بیشتر از مدل‌ها و طرح‌های کفپوش، تا زمان انتخاب و خرید بهترین کفپوش پی وی سی در کنار شما مشتریان گرامی خواهند بود.

کفپوش PVC در مدل‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی ساخته می‌شود. از محبوب ترین طرح‌های این نوع کفپوش می‌توان به طرح پارکت و لمینت و طرح چوب است. از آنجا که این نوع کفپوش با استفاده از چسب مخصوص نصب می‌شود، برخی به آن کفپوش چسبی طرح چوب نیز می‌گویند. قیمت کفپوش طرح چوب تفاوتی با سایر طرح‌های کفپوش پی وی سی ندارد. قیمت چسب کفپوش پی‎‌‌وی‌سی چقدر است؟ کفپوش دو میل PVC، لازم است توسط نصاب و با استفاده از چسب مخصوص روی زیرسازی نصب شود. قیمت چسب کفپوش پی وی سی جزئی از هزینه‌ی کلی نصب محسوب شده و شما نیازی به تهیه‌ی جداگانه‌ی آن ندارید، زیرا که نصابان به همراه خود چسب کفپوش نیز دارند.

مدل‌های مختلف کفپوش‌های پلاستیکی همانند کف پوش پارکت لمینت، تنها از نظر رنگ بندی و کیفیت ساخت (برند) با یکدیگر تفاوت داشته و هر کدام از آنها می‌تواند برای استفاده در قسمت‌های مختلف منزل مناسب باشند. کفپوش‌های پلاستیکی مناسب منزل دارای تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ هستند. بهترین کفپوش پلاستیکی برای منزل را می‌توانید بر اساس سلیقه و جزئیات دکوراسیون خانه‌ی خود انتخاب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.