برخی از مایع دستشویی صدفی اوه وجود دارند که بسیار مورد توجه و کاربرد افراد واقع شده اند.
که بدون شک به لطف بسته بندی و فرآیندهای تولید هوشمندانه، سبزتر از صابون نواری تولید انبوه در بسته بندی های پلاستیکی هستند که اثرات زیست محیطی قابل توجهی دارد.
شما باید به تک تک محصول نگاه کنید. بنابراین، چه عواملی را باید در نظر بگیرید؟
بسته بندی بزرگ ترین است. صابون مایع در عصر راحتی دهه 1980 رایج شد.
این بسته بندی پلاستیکی با پمپ پمپ بود که محبوبیت آن را افزایش داد. صابون های جامد نیازی به بسته بندی پلاستیکی ندارند.
با این حال، برخی از خرده فروشان و تولیدکنندگان صابون های نواری خود را در بسته بندی پلاستیکی می پیچند. صابون مایع ممکن است در یک بطری شیشه ای بیاید.
همچنین این مسئله وجود دارد که آیا بطری صابون مایع پلاستیکی برای بازیافت مناسب است یا خیر و آیا مصرف کننده منفرد از بازیافت صحیح آن اطمینان حاصل می کند یا خیر.
اینجاست که برای مصرف کننده بسیار پیچیده می شود. مقایسه فرآیندهای تولید می تواند بسیار دشوار باشد.
ساخت صابون مایع از ابتدا شامل چندین مرحله است. به چندین ساعت پخت و پز و رقیق شدن نیاز دارد. اگر علاقه مند به ساخت صابون مایع خود هستید، توصیه می کنم کیت گورو صابون مایع را که شامل دستورالعمل ها و مواد تشکیل دهنده برای ساخت صابون مایع است، بررسی کنید.
گزینه دیگر استفاده از پایه صابون مایع از پیش ساخته یا خمیر غلیظ است.
برامبل بری چندین گونه مختلف دارد، همه آنها را اینجا ببینید. پایه های صابون مایع به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، در حالی که همچنان به شما امکان می دهد یک محصول صابون مایع با کیفیت بالا ایجاد و سفارشی کنید.
ما دریافتهایم که انتخاب محصولات سازگار با محیط زیست آسانتر است، چه صابونهای مایع باشند و چه میلههای جامد. به این ترتیب می توانید شفافیت را در فرآیند مشاهده کنید.
پیش بینی می شود که اندازه بازار جهانی صابون مایع تا سال 2027 به 28.79 میلیارد دلار برسد.