استفاده از ملامین نگین یزد موجب تولید سم در غذا می شود

ملامین نگین یزد به دلیل ویژگی های مقاوم در برابر حرارت، برای ابزار آشپزخانه که برای جابجایی سوپ داغ و آب جوش استفاده می شود، عالی است.

از آنجا که ملامین عایق بسیار خوبی است، برای غذاهای سرد و نمایش بوفه نیز ایده آل است.

تابه های ملامینه برای اغذیه فروشی ها، قصابی ها و سالاد بارها مناسب هستند. ملامین را در ظروف پر از یخ قرار دهید تا اقلام آبکاری شده را در رویدادهای پذیرایی خنک نگه دارید.

آیا ملامین شکستنی است؟
شکستن ظروف غذاخوری ملامینه بسیار دشوار است، اما مواردی وجود داشته است که در هنگام استفاده شدید لبه‌های آن خرد می‌شود.

برخلاف ظروف چینی یا چینی معمولی، ملامین در صورت افتادن خرد نمی‌شود و نسبت به سایر مواد سنتی غذاخوری کمتر احتمال دارد خرد شود.

برای دوام بیشتر به دنبال مدل های ظروف غذاخوری ملامینه با رینگ ها و پایه های تقویت شده باشید.

ملامین

ملامین به دلیل ساختار بادوام و سبک وزن آن، انتخابی محبوب برای انواع مکان‌های تجاری، مانند سالن‌های غذاخوری، مهدکودک‌ها و جوامع کمکی است.

با این حال، می توانید ظروف غذاخوری ملامینه طراحی شده را پیدا کنید که دقیقاً مانند سرامیک های دست ساز برای رستوران های پیچیده به نظر می رسد.

خطر پایین شکستن بشقاب های ملامینه را به گزینه ای ایده آل برای رستوران هایی تبدیل می کند که در کنار استخر، پشت بام یا در ساحل پیش غذا سرو می کنند.

سینی‌های سرو ملامینه چوبی برای سرو غذای خامه‌ای عالی هستند، زیرا جذابیت روستایی مشابه تخته‌های چوبی واقعی دارند، اما قابل شستشو در ماشین ظرف‌شویی هستند.

ظروف ملامینه تقریباً برای هر کاربرد طراحی شده است، از رویدادهای پذیرایی مدرن گرفته تا رستوران‌های مکزیکی.

کاسه های ملامینه ملامینه مانند کاسه های سالسا و گواکامول سنتی بدون وزن و هزینه، ظاهری مشابه هاون و هاون دارند.

برای رستوران چینی یا گریل هیباچی خود، تزئینات سنتی را که مجموعه ظروف غذاخوری ما را با الهام از آسیایی تزیین می کند، بررسی کنید.

از رستوران‌های کوچک تا کلبه‌های باربیکیو، می‌توانید ظروف ملامینه‌ای را پیدا کنید که با دکور تقریباً هر مؤسسه‌ی خدمات غذایی مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *