استفاده از پارچه ساتن آمریکایی برای واکس کفش چرم

دانش آموزان انواع مختلف پارچه ساتن آمریکایی و ویژگی های آنها را بررسی می کنند. با استفاده از ذره بین و سنباده، کیفیت بافت و سایش نمونه های پارچه را تست و مشاهده می کنند.

با مقایسه کیفیت پارچه های مختلف، آنها متوجه می شوند که چرا انواع مختلف پارچه وجود دارد و می توانند کاربردهای متفاوتی را برای آنها تشخیص دهند یا پیشنهاد دهند.

برخی از مهندسان پارچه و سایر مواد جدید را طراحی می کنند. و مهندسان دیگر آن پارچه ها و مواد را در محصولاتی که طراحی می کنند ترکیب می کنند.

برای برخی از طرح های محصول، دوام در مدت زمان طولانی در شرایط سخت مهم است. محصولات بادوام نیازی به تعویض مکرر ندارند، معمولا مقرون به صرفه تر هستند و ضایعات کمتری ایجاد می کنند.

آزمایش برای درک خواص فیزیکی پارچه ها به تصمیم گیری در مورد بهترین استفاده از آنها کمک می کند.

فکر می کنید لباس شما از چه چیزی ساخته شده است؟ با همسایه خود حدس بزنید و سپس برچسب های لباس خود را بررسی کنید تا ببینید درست می گویید یا خیر!

چگونه انتخاب لباس خود را انجام می دهید؟ آیا به دنبال مد، عملکرد یا راحتی هستید؟ آیا انتخاب لباس شما بر اساس فعالیتی که انجام می دهید تغییر می کند؟

اگر در حال اسکیت بورد، دویدن، بازی بیسبال، اسکیت روی یخ یا کتاب خواندن بودید چه می پوشید؟

در فعالیت امروز انواع پارچه های طبیعی و مصنوعی و دوام آنها را مطالعه خواهید کرد. چه کسی می داند، ممکن است در نهایت انتخاب لباس خود را تغییر دهید!پنبه از گیاه غوزه پنبه به دست می آید.

پارچه بافته شده از پنبه آزادانه نفس می کشد و پوشیدن آن را در بسیاری از انواع آب و هوا راحت می کند. می توان آن را دوخت، بافته، حرارت داد و به راحتی در فلانل فشار داد یا برای ساخت پارچه بافتنی استفاده کرد.

کتان یکی دیگر از انواع پارچه های طبیعی است. کتان از گیاه کتان می آید. کتانی به راحتی چروک می شود، اما برای استفاده بهینه در هوای گرم سبک وزن است.

ابریشم توسط کرم ابریشم ریسیده می شود و می تواند صاف یا زبر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *