اعمال محدودیت های ترافیکی به دلیل آتش زدن پارچه داکرون شمعی یک مغازه

پارچه جین و پارچه جیر عمدتا از پارچه جناغی ساخته می شود. همانطور که در فصل 10 نشان داده شد، پارچه های جناغی برای محصولات الیافی بادوام استفاده می شود که معمولاً در شرایط فیزیکی سخت استفاده می شود.

به همین دلیل اغلب در پارچه کاپشن ، کت و شلوار، لباس ورزشی، کت بارانی، کت و لباس کار استفاده می شود. دلیل ماندگاری بالای پارچه جناغی این است که تعداد اندک درهم آمیختگی در هر اینچ در ساختار جناغی تعداد پارچه های بیشتر یا بسته بندی نخ بیشتری را امکان پذیر می کند.

آنها همچنین در ساخت و ساز نامتعادل هستند، زیرا نسبت نخ های تار بیشتری نسبت به نخ های پرکننده در هر اینچ دارند. اکثر پارچه های جین از پارچه جناغی با صورت تار ساخته می شوند.

پارچه

این ویژگی در پارچه داکرون هم مشاهده می شود و همچنین باعث نفوذپذیری کم هوا و مقاومت بالا در برابر باد می شود. پارچه‌های جناغی با خطوط جناغی شیب دار معمولاً قوی‌تر از پارچه‌هایی با خطوط جناغی معمولی هستند.

به عبارت دیگر، نخ‌های تار آن‌ها عمدتاً روی سطح پارچه پارچه شمعی قرار می‌گیرند، یا نخ‌های تار همیشه باید روی نخ‌های پرکننده بیشتری نسبت به آنچه از زیر آن عبور می‌کنند شناور باشند. این نیز یکی از دلایلی است که تار آبی غالبتر از پرکننده سفید در شلوار جین آبی است.

پارچه‌های جناغی معمولاً به سه دسته اصلی تقسیم می‌شوند جناغ جناغی دست چپ، جناغ جناغی دست راست و جناغ شکسته. این دسته ها به جهتی که جین بافته می شود اشاره دارد. به طور معمول، جین جناغی دست چپ در لمس نرمتر از پارچه جناغی دست راست شناخته می شود.

همچنین تشخیص آن آسان تر است، زیرا به نظر می رسد که نخ های پود به سمت چپ به سمت بالا حرکت می کنند، برخلاف راست به بالا. گرگ شکسته هیچ جهت مشخصی از بافت ندارد. هیچ اثر جهت دار ندارد. به عبارت دیگر، به سمت راست یا چپ نمی رود.

  • منابع:
    1. Performance characteristics of traditional textiles: Denim and sportswear products
  • تبلیغات: 
    1. مدیریت وزن با خوردن گردوی سفید
    2. استفاده از عسل برای اهداف دارویی
    3. اعلام لیست محصولاتی که قیمت آنها تغییر خواهد کرد
    4. پیشرفت چشمگیر بخش مراقبت های بهداشتی هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *