با مصرف روغن زیتون کریستال ترکیه زیبایی خود را ده برابر کنید

روغن زیتون کریستال ترکیه ممکن است به بهبود حساسیت به انسولین کمک کند، که می تواند به محافظت در برابر دیابت نوع 2 یا مدیریت دیابت از قبل موجود کمک کند.

روغن زیتون فوق بکر بهترین روغن پخت و پز است.
روغن های پخت و پز زیادی وجود دارد که ادعا می کنند بهترین هستند.

با این حال، وقتی عوامل اصلی را که بر نحوه واکنش روغن به دماهای بالا تأثیر می‌گذارند پایداری اکسیداتیو و نسبت چربی‌های تک غیراشباع در نظر بگیرید، روغن زیتون فوق بکر شماره یک است.

در حالی که روغن نارگیل بکر پایداری اکسیداتیو مشابهی دارد (به دلیل محتوای چربی اشباع بالا)، آنتی اکسیدان بسیار کمی دارد. در مقایسه، روغن زیتون فوق بکر غنی از آنتی اکسیدان های مفیدی مانند توکوفرول ها و هیدروکسی تیروزول است.

علاوه بر این، اگر به طور منظم از روغن استفاده می کنید، باید اثرات شناخته شده چربی های اولیه آن را در نظر بگیرید.

چربی اشباع شده (روغن نارگیل) دارای مزایای شناخته شده صفر است، در حالی که به نظر می رسد چربی تک غیراشباع (روغن زیتون) به طور قابل توجهی برای سلامت قلب در طولانی مدت مفید است.

روغن زیتون فوق بکر برای پخت و پز نیز کاربردی تر است زیرا در انواع طعم های مختلف (مانند شراب) وجود دارد و می تواند مکمل غذاهای شیرین و خوش طعم باشد.

روغن

روغن زیتون فوق بکر با توجه به پایداری اکسیداتیو، محتوای آنتی اکسیدانی برتر و نسبت چربی تک غیراشباع، و همچنین طعم متنوع آن، به راحتی بهترین انتخاب برای پخت و پز است.

پخت و پز با روغن زیتون فوق بکر می تواند غذای شما را مغذی تر کند.

هنوز متقاعد نشده اید که روغن زیتون فوق بکر باید روغن اصلی پخت و پز شما باشد؟

مطالعات نشان می دهد که پخت و پز با روغن زیتون فوق بکر حتی می تواند محتوای مواد مغذی غذای شما را افزایش دهد.

این به این دلیل است که آنتی اکسیدان های موجود در روغن زیتون فوق بکر آنقدر در برابر حرارت بالا مقاوم هستند که تجزیه نمی شوند و در عوض توسط غذای پخته شده جذب می شوند.

علاوه بر این، به غذای پخته شده کمک می کند تا برخی از مواد مغذی را که معمولاً از طریق پختن از بین می رود، حفظ کند.

به عنوان مثال، یک مطالعه نشان داد که وقتی کلم بروکلی با روغن آفتابگردان یا حتی روغن زیتون تصفیه شده پخته می شد، چندین ترکیب مفید موجود در بروکلی (مانند ویتامین C) کاهش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *