خوابیدن روی مبل خطر ابتلا به سندرم مرگ نوزاد را افزایش میدهد

خوابیدن روی مبل خطر ابتلا به سندرم مبل کرم قهوه ای مرگ ناگهانی نوزاد و سایر مرگ های مرتبط با خواب را افزایش می دهد. ما به دنبال توصیف عوامل مرتبط با مرگ نوزادان بر روی مبل بودیم.

مواد و روش ها:
ما داده‌های مرگ نوزادان روی مبل‌ها را از 24 ایالت طبع لوبیا چیتی در سال‌های 2004 تا 2012 در پایگاه‌داده سیستم گزارش‌دهی موردی مرکز ملی بررسی و پیشگیری از مرگ‌های کودکان تجزیه و تحلیل کردیم.

داده‌های دموگرافیک و محیطی برای مرگ‌های روی مبل‌ها با داده‌های مربوط به مرگ‌های نوزادان مرتبط با خواب در مکان‌های دیگر، با استفاده از تحلیل‌های رگرسیون لجستیک چند متغیره و چند متغیره مقایسه شد.

مبل

نتایج:
در مجموع 1024 مرگ بر روی مبل 12.9 درصد از مرگ و میر نوزادان مرتبط با خواب را تشکیل می دهد. احتمال بیشتری داشت که مرگ و میر در مکان های دیگر به عنوان خفگی یا خفه شدن تصادفی طبقه بندی شود (نسبت شانس تعدیل شده 1.9؛ فاصله اطمینان 95%) یا علت مرگ نامشخص. نوزادانی که روی مبل ها مرده بودند در مقایسه با نوزادان سفیدپوست غیر اسپانیایی یا داشتن اشیایی در محیط کمتر اسپانیایی تبار بودند.

بیشتر احتمال دارد که سطح را با شخص دیگری به سرمایه لازم برای تولید ظروف یکبار مصرف اشتراک بگذارد، در کنار، که در محل خواب جدید پیدا می شود. و قرار گرفتن در معرض دود قبل از تولد . اطلاعاتی در مورد مصرف اخیر الکل و مواد مخدر توسط والدین در دسترس نبود.

نتیجه گیری:
مبل یک سطح خواب بسیار خطرناک لباس مجلسی دخترانه جدید برای نوزادان است. مرگ و میر روی مبل ها با به اشتراک گذاشتن سطح، پیدا شدن در کنار، تغییر مکان خواب و مواجهه با تنباکوی قبل از تولد همراه است که همگی از عوامل خطر برای سندرم مرگ ناگهانی نوزاد و مرگ های مرتبط با خواب هستند.

  • منابع:
    1. Sofas and Infant Mortality
  • تبلیغات: 
    1. 10 اصل کلیدی در کسب موفقیت
    2. عروس هلندی که صاحبش را میلیاردر کرد
    3. راز زنده ماندن پیرمرد ۱۵۰ ساله برملا شد!!!
    4. با شاد بودن می توانید انتقام خود را از زندگی بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *