درب ضد سرقت ایرانی درجه یک که شب ها از خود نور تولید می کند

همانطور که سیستم های امنیتی پیچیده تر می شوند، دزدها برای ورود به یک ساختمان مصمم تر می شوند. برای جلوگیری و به تاخیر انداختن مزاحمان بالقوه، باید به امنیت با یک طرح لایه‌ای نزدیک شد.

یک درب ضد سرقت ایرانی درجه یک باید با سایر اقدامات ترکیب شود. چراغ های سیل، دوربین های مدار بسته، آلارم ها و غیره. با هدف جلب توجه به یک حمله تلاش شده. تعداد کمی از مهاجمان بالقوه مایل به ادامه تلاش برای نفوذ به ساختمانی با نور خوب با دوربین مدار بسته و صدای زنگ هشدار خواهند بود.

با این حال، اگر یک مهاجم بازدارنده نشود، یک درب امنیتی با کیفیت بالا به عنوان آخرین خط دفاع عمل خواهد کرد. یک درب امنیتی تایید شده حداقل برای فعال کردن ورود غیرمجاز به یک ساختمان تاخیر ایجاد می کند.

با این وجود، با ابزار مناسب و زمان کافی، یک سارق باتجربه می تواند حتی با کیفیت ترین درب های ایمنی را شکست دهد. بنابراین، بسیار مهم است که درب امنیتی با اجزای مناسب نصب شده باشد تا دسترسی غیرمجاز را تا زمانی که ممکن است به تاخیر بیندازد.

اجزای بسیاری وجود دارند که تفاوت بین یک درب ایمنی قابل اعتماد و غیرقابل اعتماد را ایجاد می کنند. یک درب فقط به اندازه ضعیف ترین جزء آن قوی است، بنابراین بسیار مهم است که آنها با هم ادغام و استفاده شوند. در زیر، ما مهم ترین اجزای یک درب امنیتی را فهرست کرده ایم:

با توجه به پلیس یورکشایر غربی، «SASH AND GRAB» رایج ترین روش برای ورود به ساختمان در حین دزدی است. سیستم قفل اغلب ضعیف ترین ناحیه روی در است، بنابراین هدفمندترین مکان برای شکستن یا زورگیری است.

درب

ما طیفی از قفل های امنیتی ضد مته، ضد ضربه و الگوی محافظت شده را ارائه می کنیم که ورود غیرمجاز آن را بسیار دشوار می کند. ما تمام درب های استاندارد OUTA-DOR را در صورت عرضه با ارسی یا بن بست با مجموعه سیلندر و اسکچون TS007 عرضه می کنیم.
ما درهای مستحکم را با استفاده از طیفی از گزینه های هسته پرکننده – از جمله پشم معدنی، پلی اورتان و مقوا لانه زنبوری تولید می کنیم.

بسته به سطح امنیتی مشخص شده، ما درب های ایمنی خود را با طراحی متفاوت می سازیم. یک لایه چوب جامد تقویت شده با مقاطع فولادی موضعی در نقاط استراتژیک روی در، همراه با ورق های مقاوم دریل در سطوح بالاتر استفاده می شود. هسته داخلی برگ در را تقویت می کند و خم شدن یا برش آن را از درب به طور قابل توجهی سخت تر می کند.

اگر دری به سمت بیرون باز شود، لولاها در خارج از در قرار می گیرند – که آنها را به ویژه در برابر حمله آسیب پذیر می کند. یک سارق باتجربه می تواند یک لولای ساده را با برداشتن پین لولا به راحتی از بین ببرد. این کار لولاها را بی‌فایده می‌کند، و باعث می‌شود که در را از قاب دور کنید و وارد آن شوید.

در ROBUST، ما انواع مختلفی از لولاها را که برای همه الزامات امنیتی مناسب است، در اختیار داریم. برای درهای باز شونده به بیرون، لولاهای مجهز به پیچ سگی مناسب ترین هستند.

در صورت حمله به بند انگشت لولا، اینها از برداشتن در جلوگیری می کنند. برای امنیت بیشتر، ما همچنین یک لولای پیوسته پیچ‌دار سگ تهیه کرده‌ایم.

این شامل یک لولای تمام طول است که برای جلوگیری از باز شدن درب از قاب – به دلیل طراحی مداوم طراحی شده است. آنها همچنین می توانند وزن بیشتری نسبت به یک لولای استاندارد داشته باشند، به این معنی که می توان آنها را روی درهای سنگین تر نصب کرد.
یک سیستم کنترل دسترسی وسیله ای برای جلوگیری از ورود پرسنل غیرمجاز به ساختمان یا اتاق است. این می تواند به صورت رمز عبور یا کارت تند کشیدن و غیره باشد. و به ایمن سازی افراد/اموال داخل ساختمان کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *