شلواری که عامل جذابیت آن جنسش است

دومین کلید برای جذابیت شلوار، انتخاب صحیح مبل راحتی 8 نفره پارچه است. جین، پارچه اسپرت، مخملی، گاباردین و انواع ترکیبات متوسط ​​برای شلوار مناسب است. پارچه باید محکم بافته شود تا شکل خود را حفظ کند و به خوبی پوشیده شود.

باید به زیبایی روی شکل بچرخد و مقاومت کاپشن خلبانی اصل امریکا خوبی در برابر چروک داشته باشد. کشباف معمولا انتخاب خوبی برای راحتی است، اما وزن کشباف موفقیت آن را به عنوان پارچه شلوار تعیین می کند. برای اکثر مدل‌های شلوار از بافتنی‌های نرم و چسبناک خودداری کنید زیرا بر ایرادات ظاهری تأکید دارند.

بافت و طرح پارچه را با دقت در نظر بگیرید. برخی از پارچه های بافت دار خراشیده می شوند و نیاز به آستر دارند. بقیه برای شلوار خیلی حجیم خواهند بود. چهارخانه و چاپ را با رنگ و اندازه چهارخانه یا چاپ در ذهن انتخاب کنید. مناسب بودن پارچه چاپی برای شلوار نیز باید در نظر گرفته شود.

شلوار

پارچه های سفید و رنگ روشن ممکن است نیاز به آستر یا خط زیرین داشته باشند تا از نمایان شدن لباس های زیر و قسمت های درز جلوگیری شود. اطمینان حاصل کنید که پارچه آستر یا خط زیرین نیازهای مراقبتی مشابه پارچه شلوار را دارد.

تناسب، کلید سوم برای راحتی شلوار و ظاهر لباس دخترانه زنانه شیک مجلسی ارزان مد روز جذاب است. شلوار باید به راحتی در خط کمر قرار بگیرد و به آرامی روی باسن و ران ها بیفتد. در شلوارهای خوش‌پوش، خط دانه‌های طولی عمود بر زمین است و چین‌های پاها روی دانه‌های مستقیم است. طول شلوار با توجه به شکل ظاهری متفاوت خواهد بود.

برخی از مشکلاتی که باید هنگام ساخت شلوار مازراتی مشکی (یا خرید) شلوار اجتناب کنید عبارتند از:امواج در خط کمر.چین و چروک در ناحیه فاق.چگالی در فاق.پایین کشیدن خط کمر در وسط پشت یا وسط جلو.چین های فشرده که از دانه ها آویزان می شوند.
از شلوارهای خیلی تنگ خودداری کنید. آنها نه تنها ناراحت کننده هستند، بلکه ایرادات شکل را نیز برجسته می کنند.

  • منابع:
    1. Making Perfect Pants
  • تبلیغات: 
    1. اولین مبلی که به کره مریخ برده شد، متعلق به چه کسی است؟
    2. با فوت و فن ساده پولدارترین فرد جهان شوید
    3. با دوچرخه جریان الکتریکی را افزایش دهید!
    4. افزایش 99 درصدی حقوق بازنشستگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *