قیمت انواع کف پوش یکپارچه رنگی جدید

قیمت انواع کف پوش یکپارچه رنگی آیا برای ساختمان های اداری و بزرگ مناسب است یا خیر؟ استفاده از این نوع کف پوش جدید به چه دلایلی بیشتر برای بیمارستان ها توصیه شده است؟
کف پوش برای ساختمان های مدرن تنها به معنی موادی برای پوشاندن کف نیست. مانند موزائیک و سرامیک که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت.
در واقع کف پوش های امروزی عمدتاً به خاطر زیبایی نیز نصب می شوند به خصوص در دکورهای مدرن که کمتر از فرش و قالی یکدست و سرتاسری استفاده می شود. همچنین اگر به دنیال اطلاعات بیشتر درباره موکت طرح پارکت پالاز هستید از مطالب این سایت دیدن فرمایید.
به همین دلیل جنبه زیباشناختی انواع کف پوش به کار رفته در حوزه دکوراسیون اهمیت بسیار زیادی دارد به خصوص اینکه که اکثر فضا یا حتی کل فضا را در بر می گیرد و بنابراین در کل دکوراسیون اثر بخش است.
کف پوش یکپارچه نوع جدیدی از انواع کف پوش رنگی است که امروزه در دکوراسیون و در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع کف پوش یکپارچه رنگی

این نوع کف پوش عمدتاً به صورت مایع بوده و در کف فضای داخلی ریخته شده و در نهایت خشک می شود.
این محصولات چندین برتری دارند که منجر شده استفاده از آن ها در بسیاری از مکان های عمومی و خصوصی شایع شود.
از این جمله می توان به راحت بودن نصب اشاره کرد.
همچنین براق بودن و رنگی بودن آن ها ایجاد کننده فضایی زیبا و جذاب خواهد بود.
در ضمن باید اشاره کرد که کف پوش یکپارچه درز نخواهد داشت و در نتیجه هم شستشوی آسان تری خواهد داشت و هم امکان نفوذ حشرات و باکتری ها وجود ندارد. همچنین به دلیل نوسانات نرخ ارز، پارکت لمینت ترک نیز دچار افزایش قیمت شدیدی شده است.
همین امر یکی از دلایلی است که از آن در محیط های بهداشتی چون سرویس های بهداشتی و همچنین مکان های عمومی چون بیمارستان ها استفاده می شود.
از سوی دیگر این نوع کف پوش غالبا از دسته کف پوش های اپوکسی است که مقاومت در برابر الکتریسیته ساکن دارند. در نتیجه در تاسیسات و بیمارستان ها به خصوص اتاق های جراحی بسیار کارآمد می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *