لباسی که پوشیدن آن برای بازی خطرناک است

برای اینکه بچه‌هایتان را پیاده‌روی، متن تشکر از همسر دویدن، کوهنوردی، پریدن در اطراف و داشتن انواع سرگرمی در فضای باز نگه دارید، مهم است که لباس‌هایی را تهیه کنید که مناسب آنها باشد. لباس های نامناسب می توانند ناراحت کننده و شاید حتی خطرناک باشند.

نمی‌خواهید بچه‌هایتان روی شلوارهایی که خیلی بلند هستند، زمین بخورند. اولین قدم برای یافتن لباس هایی که به خوبی مناسب هستند، درک نمودار اندازه بچه ها است.

نحوه کار نمودار اندازه بچه ها: تولیدکنندگان لباس چرم بچه گانه لباس بچه گانه اغلب روش های متفاوتی برای اندازه گیری دارند که می تواند آن را بسیار گیج کننده کند. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما در رمزگشایی این نمودارها کمک می کند:اندازه نوزاد بر اساس سن است.

لباس

شما معمولاً لباس هایی برای نوزادان بین 0 تا 24 ماه پیدا خواهید کرد. برخی شامل محدوده سنی هستند، مانند 3 تا 6 ماه. اگر محدوده‌ای را نمی‌بینید، می‌توان فرض کرد که تعداد ذکر شده حداکثر سنی است که قطعه برای آن طراحی شده است و احتمالاً برای کودکان تا 3 ماه کوچک‌تر از آن مناسب است.

اما از آنجایی که همه نوزادان کمی متفاوت مبل استیل ملایر هستند، خرید لباس تنها بر اساس سن می تواند گمراه کننده باشد. هنگام خرید، یافتن نمودار اندازه مخصوص برند که شامل محدوده وزن و اندازه گیری باشد، مفید است.
اندازه کودک نوپا شامل یک T است. وقتی یک T را در کنار عدد اندازه (مثلاً 2T) می‌بینید، می‌دانید که اندازه کودک نوپا است. بسیاری از تولید کنندگان سه سایز کودک نوپا تولید می کنند: 2T، 3T و 4T. اما، گاهی اوقات 5T را می بینید.
تعیین اندازه کودک از 4 شروع می شود. همپوشانی گنجشک اندازه کودک و کودک نوپا می تواند برای بسیاری از والدین گیج کننده باشد. آیا شما باید یک 4 یا 4T بخرید؟ برای دانستن، مهم است که به نمودار اندازه برند خاص نگاه کنید تا بتوانید تفاوت ها را درک کنید.

  • منابع:
    1. How to Dress Your Kids for the Outdoors
  • تبلیغات: 
    1. بادبادکی که با نخ پنبه ساخته شده بود به ایستگاه فضایی رسید
    2. با بیمه عمر ۲۰۰ سال عمر کنید
    3. دستگاه تست قند خون که با تنفس میزان قند خون را می‌سنجد!
    4. با استفاده از acu خودرو می توانید دکل اینترنت همراه بسازید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *