منظم چیدن اشیاء در کیف و حمل آسان تر آن ها

اگر در بستن کیف مدرسه تازه کار هستید، یا همیشه در مورد آن بی نظم بوده اید، نکات مفیدی وجود دارد که می توانید برای سهولت این روند یاد بگیرید. یک کیف مدرسه که به خوبی بسته بندی شده باشد، به خاطر سپردن چیزها، یافتن اشیا و حمل همه آن ها آسان تر می شود.

فقط به یاد داشته باشید که یک بار آن را بسته بندی نکنید و فراموشش کنید – یک کیف مدرسه باید مرتباً تمیز و مرتب شود، تا در نهایت موز فاسد و تعداد زیادی کیف دستی زنانه چرم تراشه مداد حمل نکنید.

اندازه باید برای شما مناسب باشد و بهتر است قبل از خرید آن را امتحان کنید. اگر کوله پشتی است، آن را امتحان کنید و سطح راحتی را بررسی کنید. اگر سبک حمل کیف است، آن را حمل کنید و دسته، وزن و تعادل کیف را احساس کنید.

از خرده فروش بپرسید آیا خوب است کیسه را برای امتحان کردن آن پر کنید تا متوجه شوید که وقتی پر است چه حسی دارد (فقط از اقلامی از بخش بازگشت به مدرسه برای پر کردن آن استفاده کنید یا در چند کیسه دیگر از نزدیک). کمی قدم بزنید و ببینید کیف برای شما چگونه عمل می کند.

شما می توانید رنگ سایز و مدل را خودتان انتخاب کنید. امروزه کیف های لپ تاپ در دسترس هستند. آنها می توانند وسایل بزرگ را در خود جای دهند. بنابراین اگر می خواهید کیف دست دوز می توانید یک کیف لپ تاپ نیز بخرید.

دوخت یا مهر و موم را بررسی کنید. آیا این کیف به نظر می رسد که می تواند سال آینده دوام بیاورد یا به نظر می رسد که کیف چرم زنانه گرد با اولین پر شدن کتاب و لباس در شرف از بین رفتن است.

تمام محتویات را بردارید و داخل و بیرون کیسه را پاک کنید. اگر قابل شستشو با ماشین لباسشویی کیف چرم اصل زنانه است، آن را بچرخانید و در هوا خشک کنید.

  • منابع:
    1. How to Organize Your School Bag
  • تبلیغات: 
    1. مردی که آلزایمر داشت با خوردن خیار شور خوب شد!
    2. ثروت خود را در مدت زمان کوتاهی 5 برابر کنید
    3. آیا می دانستید روغن موتور برای رشد گیاهان مفید است؟
    4. گربه ای که با پارچه ژرسه به فروش بالایی رسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *