نحوه نصب انواع کفپوش یکپارچه پلیمری

نحوه نصب انواع کفپوش چوبی چگونه است؟ کف پوش های یکپارچه پلیمری چه کاربردی داشته و به چه دلیل از این نوع کف پوش به صورت گسترده استفاده می گردد؟
کف پوش محافظت از کف و همچنین محافظت از پا در برابر کف را برعهده دارد.
محصولی که در هر سطحی از ساختمان ها و منازل مسکونی گرفته تا داخل ماشین، مکان های صنعتی و زمین های بازی مورد استفاده قرار می گیرد.
اما در این میان برخی کف پوش ها به عنوان و بدون درز معرفی می شوند. سوال این جاست که کف پوش بدون درز چه مزیتی خواهد داشت؟

کاربرد انواع کف پوش یکپارچه

زمین های بازی، مکان های تحقیقاتی و آزمایشگاه ها، بیمارستان ها، داخل ماشین، کف استخرها و حتی منازل مسکونی می تواند با کف پوش یکپارچه پوشیده شود.
کف پوش های درز دار در برابر آب نشت پذیر هستند. از سوی دیگر امکان نفوذ انواع باکتری ها و قارچ ها نیز در این درزها وجود دارد که ممکن است سلامت افراد را به شدت تهدید کند.
در کنار این موضوع در مکان هایی چون مراکز بهداشتی و آزمایشگاهی نفوذ آب و یا مواد شیمیایی می تواند ایجاد آلودگی های خطرناک کند.
از این جهت لازم است تا کفپوش برچسبی و مقاوم به نفوذ این مواد به کار برده شود.
معمولا جنس کف پوش های یکپارچه از مواد پلیمری می باشد. خواص اپوکسی دارد که برای نصب در تاسیسات الکتریکی، بیمارستان ها و ورزشگاه نیز بسیار مناسب است.
روش نصب این نوع کف پوش بسیار ساده است.
برخی از انواع کف پوش یکپارچه همانند رنگ قابل نصب هستند که پس از خشک شدن به خوبی کف را پوشانده و مقاوم می کند. برخی نیز شبیه به یک فرش بزرگ قابل نصب هستند.
خوبی این نوع کف پوش امکان نصب آن ها بر روی سطوح مختلف می باشد که استفاده از آن ها را با محدودیت کمتری رو به رو کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *