نعناع خشک در شوشتر که حیوانات وحشی را رام می کند

نعناع خشک در شوشتر یکی از مواد غذایی با بالاترین ظرفیت آنتی اکسیدانی است. می تواند به کاهش مصرف سدیم کمک کند.
با سرماخوردگی مبارزه می کند. یک ماده شیمیایی به نام منتانول در نعناع ممکن است به تسکین علائم سرماخوردگی کمک کند
گوارش و IBS نعناع هزاران سال است که برای کمک به ناراحتی معده و سوء هاضمه استفاده می شود و برخی مطالعات نشان می دهد که می توان از آن برای IBS استفاده کرد.
آلرژی. نعناع حاوی یک ماده ضد التهابی به نام رزمارینیک اسید است که ممکن است به تسکین علائم آلرژی فصلی کمک کند.
آموزش خشک کردن برگ نعنا برای چای و آشپزی! من دو روش را به اشتراک می گذارم که برای من مفید بوده است.

خشک کردن نعناع با هوا روی قفسه خشک کردن گیاهان و خشک کردن برگ های نعنا در فر. همچنین در مورد فواید خشک کردن نعناع به تنهایی و همچنین فواید نعناع برای سلامتی صحبت می کنیم!

نعناع

نحوه خشک کردن نعنا برای چای و پخت و پز
عملکرد: 1 زمان آماده سازی: 10 دقیقه زمان پخت: 3 ساعت زمان کل: 10 دقیقه
یاد بگیرید که چگونه نعنا را به تنهایی با خشک کردن در هوا با استفاده از قفسه خشک کن یا در فر خشک کنید. می توانید از نعناع خشک برای تهیه چای یا برای پخت و پز در سوپ، برنج یا غذاهای گوشتی استفاده کنید.

نعنا را بشویید و خشک کنید. برگ ها را بچینید و ساقه ها را جدا کنید.
خشک کردن با هوا: برگ های نعناع را به طور یکنواخت به صورت تک لایه روی یک قفسه خشک کن گیاهان یا پشه بند پخش کنید. جایی را انتخاب کنید که نور مستقیم خورشید نداشته باشد و خشک باشد. برگ‌های نعناع را روی هم نچینید، زیرا برای جلوگیری از کپک زدن و خشک شدن یکنواخت برگ‌های نعناع باید هوا آزادانه در گردش باشد. حدود 10 روز دیگر برگ ها به طور کامل خشک می شوند.
در فر: شاخه های نعناع خود را دور از یکدیگر، به صورت یک لایه نازک روی یک ورقه شیرینی یا کاغذ روغنی و با دمای بسیار پایین پخش کنید. فر خود را روی 40-50 درجه سانتیگراد / 105-120 درجه فارنهایت تنظیم کنید و بگذارید گیاهان شما برای چند ساعت خشک شوند. شاخه ها را در طول فرآیند برگردانید تا کارها تسریع شود و اجازه دهید یکنواخت خشک شوند. بعد از خشک شدن کامل نعنا از فر خارج کنید.
برگ‌های نعناع کاملاً خشک شده را در یک ظرف شیشه‌ای دربسته نگهداری کنید. شما می توانید نعناع را خرد کنید، اما من متوجه شدم که وقتی برگ ها را کامل بگذارید و درست قبل از استفاده خرد شوند، عطر آن بهتر حفظ می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.