چینی بهداشتی همدان با هوش مصنوعی خود چهره افراد را شناسایی می کند

محصولات چینی بهداشتی همدان ممکن است دارای چندین نقص باشند که باعث می شود محصولات با عیار بالا به محصولات با عیار پایین تبدیل شوند.

برخی از ایرادات به گونه ای است که تعداد کمی از آنها در محصولات باعث افت شدید رتبه محصول و در نتیجه کاهش ارزش و قیمت آن می شود. از جمله این عیوب، نقصی به نام سوراخ سوراخ است.

در این مقاله سعی شده است از میان فهرستی از عوامل، تاثیرگذارترین عوامل فرآیند تولید که باعث ایجاد نقص سوراخ سوزن می‌شوند، بر رتبه محصول شناسایی شوند.

سپس سعی می‌کند یک مدل پیش‌بینی برای تعداد سوراخ‌ها ارائه کند.

بدین منظور در ابتدا هفت عامل برای کمک به ارائه یک مدل پیش‌بینی مناسب انتخاب شد و چندین ابزار آماری و ابزارهای پیش‌بینی هوش مصنوعی برای ارائه یک مدل پیش‌بینی مناسب بررسی شد.

مدل ارائه شده می تواند توسط شرکت برای افزایش رتبه محصول از طریق انتخاب ارزش مناسب برای عوامل ایجاد کننده نقص سوراخ سوزن و کاهش ضایعات و هزینه ها مورد استفاده قرار گیرد.

چینی

نقص در محصولات بهداشتی بر کیفیت (رتبه بندی) محصولات و هزینه های کارخانه تأثیر می گذارد.

اگر بتوانیم عیوب را از طریق یک مدل پیش‌بینی کنیم، با انتخاب مقادیر مناسب برای عوامل شرکت‌کننده در مدل، می‌توانیم رتبه‌بندی را پیش‌بینی کنیم، کیفیت را افزایش دهیم و ضایعات و هزینه‌ها را کاهش دهیم.

چندین نقص (تاول، سوراخ سوزنی، لکه، گیرکردن، ترک، تغییر شکل، لکه های سبز و…) ممکن است در چینی های بهداشتی یافت شود که تمایل به کاهش رتبه این محصولات دارند.

برخی از این عیوب قبل از مرحله پخت و برخی بعد از مرحله مشخص می شوند.

محصولات معیوب با عیوب قابل شناسایی پس از مرحله پخت، برای سوراخ‌های تکثیر مناسب نیستند، که نقص کیفی به صورت سوراخ‌های کوچک در سطح لعاب پخته شده ظاهر می‌شوند، از جمله عیوبی هستند که پس از مرحله پخت قابل شناسایی هستند.

این عیب ممکن است در تمام قسمت های سطح محصولات بهداشتی رخ دهد.

سطحی را نشان می دهد که این عیب را دارد. بررسی انجام شده در شرکت تولیدی چینی بهداشتی ایساتیس، یزد، ایران نشان می دهد که 10.5 درصد محصولات معیوب ناشی از ایراد سوراخ سوزنی بوده و باعث ضرر و زیان شدید تولیدکننده می شود.

به همین دلیل سازنده تصمیم گرفت تا تحقیقی در مورد سوراخ سوزن انجام دهد.

مقاله حاضر بر اساس تحقیق انجام شده است.

شرکت سازنده مایل است بداند که آیا رابطه ای بین “تعداد سوراخ های پین در محصولات” و برخی عوامل مانند وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *