کفپوش رولی + قیمت خرید فروش

امروزه استفاده از کفپوش چوبی برای ساخت بسیاری از ساختمان ها استفاده می شود و به دلیل کاربرد گسترده ای که دارد، در کارخانه های متعدد تولید شده و با قیمت های گوناگون روانه بازار می‌شود. مجموعه ما عرضه کننده مرغوب ترین انواع کفپوش رولی می‌باشد که آن را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. از این رو به شما خریداران و فروشندگان اطمینان خاطر می‌دهیم با سفارش و خرید از شرکت ما صاحب کفپوش درجه یک شده و بابت خرید آن هزینه کمتری خواهید پرداخت و به این ترتیب سود بیشتری به دست می آورید.

کفپوش رولی + قیمت خرید فروش

کفپوش رولی

کفپوش رولی کفپوش رولی به عنوان جایگزینی برای سنگ طبیعی، کاشی و سرامیک یا حتی چوب سخت در ساخت ساختمان‌ها و به خصوص در مکان‌هایی مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام که بیشتر در معرض رطوبت هستند، کاربرد دارد و دارای ویژگی هایی بدین شرح است:

  • برخی از انواع کفپوش رولی بسیار بادوام ببوده و از این رو عمر و ماندگاری زیادی دارد و حتی به مدت 25 سال یا حتی یک عمر برای مصارف مسکونی گارانتی دارد.
  • کفپوش رولی در زیر پا نرم‌تر از سایر کف‌پوش‌ها است و به دلیل نرمی و لطافت زیادی که دارد، می توان برای مدت طولانی روی آن ایستاد.
  • گرما از کفپوش رولی بیش از کاشی، سرامیکی یا سنگی لمس می شود و در فصول سرد سال بسیار مناسب و گرم کننده است.
  • از دیگر ویژگی های کفپوش رولی نصب آسان و راحت آن می باشد و از این رو خریداران زیادی دارد.
  • برخی از انواع کفپوش رولی با مواد اولیه مرغوب ساخته شده و به‌خوبی در برابر ضربه مقاومت می کند و به آسانی ساییده نمی شود.
  • در رنگ و کیفیت کفپوش رولی تنوع گسترده ای وجود دارد و می توانند نیاز همه خریداران را تامین کند.
  • کفپوش رولی ضد لک است و به راحتی کثیف و آلوده نمی شود که مزیت بزرگ آن محسوب شده و موجب جذب خریدار و رونق بازار فروش آن می شود.
  • از بهترین ویژگی ها و مزیت کفپوش رولی تمیز کردن آسان آن است که به راحتی با مواد شوینده درخشان و پاکیزه می شود، همچنین در اغلب فروشگاه ها موجود بوده و دسترسی به آن آسان است

کفپوش رولی قم

کفپوش رولی قم استان قم یکی از تولید کنندگان معتبر انواع کفپوش است در کارخانه‌های بزرگ در این زمینه فعالیت می کنند، بنابراین اگر خریدار و فروشنده کفپوش رولی هستید، می توانید مستقیما به این کارخانه ها مراجعه کرده و خرید نمایید؛ زیرا این مراکز بهترین مواد اولیه را فراهم می کنند و به کمک تجهیزات پیشرفته و به کارگیری استانداردهای اصولی کفپوشی با کیفیت بالا تولید می کنند، سپس آن را زیر قیمت بازار به فروش می رسانند و شما با خرید از آنها صاحب جنس اصل شده و کمترین قیمت را بابت خرید آن خواهید پرداخت.

کارخانه های سازنده کفپوش رولی قم در سراسر کشور دارای نمایندگی‌های معتبری می باشند که از طریق آن به عرضه و فروش انواع کفپوش می پردازند، بنابراین خریداران می توانند جهت سفارش کفپوش رولی به آنان مراجعه کرده و صاحب بهترین محصول شوند؛ زیرا این نمایندگی ها کفپوش درجه یک را به قیمت درب کارخانه در اختیار متقاضیان قرار می دهند. البته خرید و فروش کفپوش رولی قم به صورت مجازی و از طریق فروشگاه های اینترنتی هم رواج گسترده‌ای داشته و طرفداران زیادی دارد.

کفپوش رولی ضخیم

کفپوش رولی ضخیمکفپوش رولی با ضخامت های کم یا زیاد وارد بازار می‌شود و هر کدام کاربرد ویژه‌ای دارد. کفپوش رولی ضخیم از جنس پی وی سی است و به همین دلیل در مقابل رطوبت مقاومت زیادی از خود نشان می دهد و برای ساخت مکان های مرطوب مانند سرویس بهداشتی یا حمام کاربرد گسترده تری دارد. ضخامت زیاد این کفپوش ها باعث افزایش طول عمر آن می شود و از این جهت محصول مقرون به صرفه‌ای بوده که مصرف کننده را تا مدت ها از خرید دوباره آن بی‌نیاز می‌کند و برای اغلب مکان های مسکونی، تجاری، اداری و عمومی بسیار کاربردی بوده و استفاده گسترده ای دارد. کفپوش رولی ضخیم به راحتی و با صرف هزینه کم نصب می شود، زیبایی و جذابیت خاصی به محیط می‌بخشد، همچنین دارای قیمت مناسب بوده و به همین جهت بازار خرید و فروش آن رونق خوبی دارد.

کفپوش رولی ضخیم هم در کارخانه های داخل کشور تولید می‌شود و برند داخلی داشته و هم از دیگر کشورها وارد شده و دارای برندهای خارجی است که از نظر کیفیت و قیمت با هم تفاوت دارد. برخی از برندهای این نوع کفپوش کاملا ضدخش است، همچنین لایه محافظ ضد باکتری دارد و به دلیل داشتن لایه شفاف شستشوی آن نیز آسان است و علاوه بر این در مقابل انواع شوینده ها و حلال های رقیق مقاومت می کند. این کفپوش ها دارای رنگ های تیره و روشن بسیار متنوعی است که به راحتی می‌توان آن را با رنگ دیوارها و یا وسایل هر مکانی به خوبی ست کرد.

کفپوش رولی طرح پارکت

کفپوش رولی طرح پارکت کفپوش رولی با طرح های مختلف مانند چوب، پارکت و غیره تولید و روانه بازار می شود که اگر به خوبی در محل نصب شود، هم زیبایی مناسبی داشته و هم عمر طولانی تری دارد، از این رو برای نصب این کفپوش مراحل زیر را طی کنید:

  1. برای نصب کفپوش رولی طرح پارکت ابتدا همه وسایل را از مکان بیرون ببرید، سپس مکان را به خوبی تمیز کرده و گرد و غبار آن را پاک کنید.
  2. سپس رول ها را به خوبی اندازه‌گیری کرده و با ابزار مناسب مانند چاقوی تیز و برنده یا کاتر برش زنید.
  3. آنگاه رول های برش زده را در روی سطحی صاف و هموار پهن کنید و سپس به مکان مورد نظر انتقال دهید، سپس با استفاده از چسب های مخصوص به نصب کفپوش بپردازید. این مرحله حساس و مهم است و باید با دقت و آرامش انجام گیرد تا رول ها کاملا صاف و بدون چروک یا خمیدگی روی سطح زمین چسبانده شود. بهتر است اگر نمی توانید خودتان به نصب کفپوش بپردازید، از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

کفپوش رولی طرح پارکت مدل و طرح های گوناگونی دارد که به راحتی با مراجعه به فضای مجازی مانند سایت حاضر می توانید به مشاهده تصویر آن بپردازید. در این مراکز در مورد کیفیت، برند، کاربرد، طول، عرض، ضخامت و حتی قیمت کفپوش رولی اطلاعات ثبت شده است و شما پس از آگاهی از آن می‌توانید به سفارش کفپوش اقدام کنید و آن را با بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *