کفپوش پی وی سی وینیفلکس تیمبرلند

کفپوش پی وی سی وینیفلکس تیمبرلند در طرح های بسیار متنوعی تولید و به بازار عرضه می شود. فروش ویژه کفپوش با قیمت ویژه و بسیار مناسب امکان پذیر می باشد. این محصول دارای کیفیت تضمینی بوده و به صورت مستقیم و بدون واسطه در بازار توزیع و پخش می گردد. بهترین کفپوش پی وی سی در ابعاد مختلف وجود دارد. این محصول را می توانید با توجه به فضای مورد نظر خود در نمونه های مختلف به صورت اینترنتی و آنلاین سفارش دهید و سپس در مدت زمان بسیار کوتاهی در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

کفپوش پی وی سی وینیفلکس تیمبرلند

کفپوش پی وی سی ارزان

کفپوش پی وی سی ارزان کفپوش با بهره مندی از متریال پی وی سی به مرحله تولید می رسد، کفپوش پی وی سی از سختی و دوام بسیار بالایی برخوردار بوده و در مکان هایی که تردد زیاد است گزینه بسیار مناسبی به شمار می آید، ضمن اینکه به عنوان یک عایق حرارتی نیز عملکرد خوب و مناسبی دار اما از دیگر ویژگی های این محصول می توان به موارد متعددی اشاره نمود از جمله:

  • میزان استقامت و پایداری این نوع کفپوش در برابر آب و رطوبت بسیار بالا است، در واقع باید گفت این محصول خاصیت آب گریزی دارد.
  • ماندگاری و عمر بسیار زیاد و مفیدی شمل این کفپوش می شود.
  • به لحاظ شستشو و نظافت دچار دغدغه خاطر نخواهید شد و به آسانی و سهولت می توانید آن را به زیباترین شکل ممکن مورد نظافت قرار دهید.
  • تنوع طرح و مدل در این محصول دارای گستردگی بی شماری می باشد.
  • آسیب ناپذیری بسیار بالایی در برابر عوامل مختلف خارجی داشته و از ساختار زیبایی فوق العاده ای برخوردار است.
  • برندهای بسیار خوبی این محصول را در بازار عرضه می نمایند و نصب بسیار ساده و آسانی شامل ان می شود.
  • به لحاظ قیمت نرخ بسیار مناسب و ارزانی به آن تعلق گرفته و کیفیت مکفی و مرغوبیت لازم را دارد.

کفپوش پی وی سی رولی دیجی کالا

کفپوش پی وی سی رولی دیجی کالا کفپوش های پی وی سی چون از جنس پلاستیک هستند پس بر خلاف کفپوش های چوبی ، به مرور زمان مورد تهاجم حشرات قرار نمی گیرند. همچنین از تنوع رنگ و طرح بسیار بالایی برخوردار هستند که بنا بر سلیقه هر شخص و اقتضای هر مکانی قابل استفاده می باشند. در مقایسه با نوع چوبی، کمتر در معرض خط و خش و آسیب دیدگی قرار می گیرند و نصب آسانتری هم دارند.

براحتی با تی نخی و آب تمیز می شوند واگر بر حسب تصادف ظرفی شکستنی روی این نوع کفپوش رها شود، نمی شکند. به همان نسبت احتمال لیز خوردن روی آن هم وجود ندارد. عایق سرما و گرما و ضد آب هم هستند و اگر قسمتی از آن خیس شود نگرانی در مورد تبله کردن و پوسته پوسته شدنش وجود ندارد. برای فضاهای کوچک میتوان از کفپوش هایی با رنگ روشن استفاده کرد که محیط را دلبازتر و بزرگتر نشان بدهند و در واقع با استفاده از مزیت رنگ کفپوش ها می توان تا حدی بعضی ضعف های ساختمان را پوشش داد.

همچنین کفپوش های پی وی سی را میتوان روی سطوح صافی از سرامیک و موزاییک کار کرد و نیازی به زیرسازی قوی قبلی ندارند و همین امر اجرای آنها را در دکوراسیون داخلی تسریع می بخشد. در دونوع ساده و آجدار قابل دسترسی می باشند که نوع آجدار آن دارای برجستگی های ریزی در سطح، به منظور جلوگیری از سر خوردن فرش و وسیله ها است. برخی از کفپوش ها هم آنتی باکتریال تهیه شده اند و مناسب فضاهای بهداشتی و بیمارستانها و امثالهم می باشند و در تامین و رعایت پروتکل های بهداشتی بهبود دهنده می باشند.

کفپوش پی وی سی تیمبرلند

کفپوش پی وی سی تیمبرلند کفپوش پی وی سی یکی از ارزنده ترین محصولات پتروشیمی است .کلمه پی وی سی مخفف پلی وینال کلوراید (Poly Vinyl Chloride) است و در واقع یک نوع از مواد پلاستیکی و پرکاربرد از مشتقات نفتی است. pvc شامل کربن، هیدروژن و کلر است که با فیبر و چند لایه دیگر دکوراتیو، ترکیب شده است.

این کلمه بیشتر در کنار کلمات دیگری مثل پنجره یا لوله و درب به گوشمان می خورد، اما در سالهای اخیر، محصول جدیدی به نام کفپوش پی وی سی روانه بازار شده که ترکیبی از فیبر، پی وی سی و لایه های دیگر است. نازک و منعطف بوده و جایگزین بسیار مناسب و کم هزینه تری به نسبت کفپوش های چوبی هستند.

در نوع درجه یک کفپوش های پی وی سی از لایه uv جهت بالا بردن سطح مقاومت کفپوش در برابر اشعه خورشید و در نتیجه رنگ پریدگی استفاده می شود. لایه دوم لایه پوششی است که گاها دولایه از آن در ساختار کفپوش بکار می رود و نقش بسزایی در بالا بردم مقاومت نسبت به تردد و ضربه و خط و خش دارد و بسیار نازک است و برای اندازه گیری آن از واحد میکرون متر استفاده می شود. لایه سوم طرح مورد نظر را تشکیل می دهد که میتواند طرح چوب یا فانتزی با رنگ های متنوع باشد.

لایه چهارم از ماده اصلی یعنی پی وی سی ساخته می شود و مسئولیت اصلی تحمل فشار و وزن را بر عهده داشته و عمده ضخامت کفپوش را شامل می شوند. کفپوش پی وی سی کفپوش پی وی سی در دو نوع تایلی و رولی در بازار عرضه می شود و ضخامت های گوناگونی دارد. با ضخامت پنج میلیمتری آن بیشتر برای اماکن ورزشی، نوع دو تا سه میلیمتری برای اتاق پذیرایی و مکان های پرتردد و نوع دو میلی متری برای اتاق خواب ها توصیه می شود.

قیمت کفپوش پی وی سی ترک

قیمت کفپوش پی وی سی ترک قیمت خرید کفپوش پی وی سی به دلیل بسیاری از عوامل تغییر می‌کند و از مهم‌ترین آنها می‌توان کیفیت را نام برد؛ کیفیتی که در محصولات ایجاد شده است موجب افزایش قیمت آن می شود، افرادی که تمایل دارند به صورت عمده این محصول را خرید کنند می‌توانند از هزینه‌های کمتری بهره مند شوند.

کارشناسان فروش در این مرکز به استعلام جدیدترین قیمت‌ها پرداخته و مشتریان را از آنها آگاه می کنند؛ این قیمت‌ پارکت لمینت جدید از سوی شرکت‌های تولید کننده مشخص می‌شود و در یک جدول منظم همراه با دیگر این ویژگی ها ارائه داده می شود.

مشتریان می‌توانند پس از بررسی قیمت ها و مقایسه آنها به سفارش این محصول بپردازند، در خرید اینترنتی می توان به راحتی متوجه اختلافات نرخ کالا نسبت به بازار حضوری شد؛ برای ثبت سفارش این محصول می توانید با فروشندگان مربوطه در شرکت تماس برقرار کنید و روش برقراری تماس به صورت تلفنی می باشد، به این جهت شماره هایی در قسمت پایین می‌توان دید که پل ارتباطی ما با مشتریان عزیز می باشند.

قیمت کفپوش به دلیل کیفیت بالایی که دارد نسبت به درجات پایین آن بالاتر می باشد؛ البته در این مجموعه می توان از قیمت های مناسب این محصول برخوردار شد و به تهیه آن پرداخت، همانطور که گفته شد کیفیت عاملی مهمی در تعیین میزان قیمت ها می باشد و به نوعی بیانگر نرخ نهایی است.

در صورت خرید عمده می توان نرخ این کالا را کاهش داده و از مزایای آن برخوردار شد؛ کارشناسان فروش در این شرکت همه روزه در دسترس هستند و به استعلام جدیدترین قیمت ها می پردازند، علاوه بر استعلام قیمت می توان این محصول را سفارش داده و به استفاده از آن پرداخت.

قیمت پخش این کالا به صورت اینترنتی بسیار به صرفه تر از فروش آن به صورت حضوری می باشد؛ همچنین با خرید مستقیم محصول به دلیل عدم حضور واسطه ها می توان نرخ محصول را تا حد محسوسی کاهش داد، شرکت های تولیدی بر اساس نوع بسته بندی و فروش این محصول نرخ هایی را مشخص و در یک جدول تنظیم می کنند و در دسترس فروشندگان قرار می گیرند.

کفپوش پی وی سی سالن ورزشی

کفپوش پی وی سی سالن ورزشی از جمله نکات کلیدی در انتخاب کفپوش PVC می توان موارد فراوانی را نام برد، کفپوش باید طراحی و شکل کاربردی داشته باشد، محصول باید از برند معتبری بوده و کیفیت اعلا و ممتاز داشته باشد، هنگام انتخاب توجه به میزان دوام و مقاومت محصول نیز بسیار اهمیت دارد و کفپوش باید در برابر انواع آسیب‌ها، فشارها، ضربات و عوامل مختلف مقاوم بوده و دچار شکستگی، ترک و خرابی نشود.

هنگام خرید به فروشگاهی معتبر و شناخته شده مراجعه کرده و کفپوش را به صورت تضمینی تهیه و خریداری نمایید، توجه به شکل ظاهری محصول نیز بسیار با اهمیت است و می توانید کفپوش را ست با دیگر وسایل خود انتخاب کنید و بهترین طرح و رنگ و مدل ها را خریداری نمایید، این محصول طراحی شیک و برازنده دارد و از نظر طرح و مدل نیز بسیار متنوع بوده و سلیقه های مختلف را پوشش می دهد.

کفپوش باید از بهترین متریال اصل و باکیفیت با نشان استاندارد تولید شده باشد، قیمت محصول نیز برای غالب خریداران اهمیت زیادی دارد که هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرد، توجه به سایز و اندازه کفپوش و وزن آن نیز مهم است، این محصول سایزهای متنوع و وزن استانداردی دارد

نصب کفپوش پی وی سی روی موزاییک

نصب کفپوش پی وی سی روی موزاییک کفپوش های پی وی سی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در کف ساختمان ها و سرویس های بهداشتی می باشد، البته در بیمارستان ها نیز از نوع آنتی باکتریال آن استفاده می شود.

نصب کفپوش های پی وی سی از نصب کاشی و سرامیک بسیار راحت تر می باشد، این کفپوش ها ضد آب می باشند، ولی با این حال باید قسمتی که کفپوش قرار است بر روی آن اجرا شود مرطوب نباشد.

کفپوش پی وی سی در واقع از نوعی پلاستیک مخصوص تولید می شود و به دلیل مقاومت بالا در برابر سایش و شکستگی در مجتمع های تجاری و اداری مورد اقبال عموم قرار گرفته است.

البته این کفپوش ها آلودگی را در خود نگه نمی دارد به همین دلیل موجب می شود که با کشیدن تی مرطوب به راحتی سطح آن ضد عفونی شود، در ضمن این محصول در برابر مواد شوینده نیز مقاوم است.

مراحل نصب کفپوش های فوق به شرح زیر است:

  • در ابتدا باید عملیات زیر سازی انجام شود و محلی که قرار است کفپوش نصب شود باید کاملا صاف و هموار شود و این عمل به وسیله پودر سیمان و چسب بتن کف را صاف می کنند و به وسیله کاردک این مواد را در کف پخش می کنند، در صورتی که پستی بلندی باقی بماند موجب خرابی کفپوش می شود.
  • پس از کف سازی باید بستر به طور کامل خشک شود و هیچ گونه رطوبت باقی نماند، و باید گرد و غبار نیز به طور کامل نمی شود و بعد نصب انجام شود.
  • باید کفپوش در محیطی که قرار است نصب شود به مدت ۲۴ ساعت قرار بگیرد تا با محیط هم دما شود و بعد کفپوش چسبی را به کمک چسب صنعتی بر روی کف نصب می کنند.
  • در مرحله بعد باید قرمز نصب شود تا تمامی درز و شکاف ها را بپوشاند تا به کار زیبایی و دوام دو چندان بدهد.

حلال چسب کفپوش پی وی سی

حلال چسب کفپوش پی وی سی محبوبیت حلال چسب کفپوش پی وی سی باعث شده تا امکان خرید عمده ی آن به روش های مختلف برای آسودگی خریداران ایجاد شود. با توجه به این شرایط بهتر است مناسب ترین راه را برای خرید حلال چسب کفپوش انتخاب کنید که علاوه بر هزینه کمتر برای شما، در زمان خرید نیز صرفه جویی شود؛ زیرا مشکلات شهر نشنیی امروز باعث شده تا فرصت کافی برای گشت و گذار و خرید بهترین محصول وجود نداشته باشد. توجه کنید که عدم حضور برای خرید عمده حلال چسب کفپوش باعث سودجویی بعضی از مراکز فروش خواهد شد.

بنابراین بهتر است برای جلوگیری از این مشکل از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا مورد سو استفاده ی سودجویان قرار نگیرید. خرید عمده همیشه بهترین گزینه برای یک خرید ارزان قیمت و مقرون به صرفه است؛ زیرا تولید کنندگان برای جلب نظر مشتری تخفیف های ویژه ای را برای این نوع خرید قائل می شوند. بهترین راه برای خرید حلال چسب کفپوش با ارزان ترین قیمت، خرید این محصول به صورت عمده است.

برای اینکه بتوانید با نرخ کفپوش پی وی سی آشنایی پیدا کنید، می توانید به مراکز برتر فروش مراجعه کنید و از افراد متخصص در این زمینه درباره ی قیمت های کفپوش کمک بگیرید. در هر حال اگر شما از خریداران عمده کفپوش در هر یک از مدل های متنوع می باشید و یا مایل به مشاهده ی جدیدترین لیست نرخ کفپوش هستید، می توانید از طریق مراکز معتبر فروش اقدام کرده و این محصول را با ارزان ترین قیمت سفارش دهید.

لازم است بدانید که امروزه مراکز بسیاری دایر شده اند که به فروش عمده ی کفپوش پی وی سی پرداخته اند تا بتوانند نیاز متقاضیان را به بهترین نحو تامین سازند. اگر شما به معتبر ترین مراکز فروش عمده ی کفپوش مراجعه کنید، می توانید از مزیت های زیاد خرید عمده بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.