نصب کفپوش پی وی سی روی سیمان

نصب کفپوش باشگاه با وجود مواد تشکیل دهنده مرغوبی که در تولید این محصول بکار گرفته شده باید با دقت زیادی انجام گیرد. اگر کفپوش ها رول شده باشند مشکل نصب ندارند. تصاویر و فایل های ویدئویی منتشر شده در فضای مجازی، کار نصب کفپوش ها را توسط نصاب های حرفه ای به وضوح به نمایش می گذارند. کفپوش هایی که پوشش مناسبی برای سطوح سیمانی هستند و سبب مخفی کردن برآمدگی های سطوح سیمانی می شوند.

نصب کفپوش پی وی سی روی سیمان

مدل کفپوش پی وی سی

مدل کفپوش پی وی سی آن طور که شما کفپوش پی وی سی را دیده اید و بازار عرضه این محصولات نشان می دهد بیشتر مدل های کفپوش در دو مدل خاص یکی مدل پی وی سی و دیگری تایلی تولید می شوند. این دو مدل سوای این که ممکن است ضخامت های متفاوتی داشته باشند، دارای ویژگی های مشترکی هم هستند. کفپوش هایی که از چند لایه فشرده تشکیل شده اند و در پوشاندن کف به زیبایی پارکت دیده می شوند.

یکی از تولید کنندگان کفپوش پی وی سی می گوید: پوشش رویه کفپوش ها را با نوعی ماده پلاستیکی مانند پلی وینیل کلراید درست می کنند، که لایه رویی این پوشش خاصیت ضد اشعه UV را دارد. این تولید کننده با تجریه ای که در زمینه تولید کفپوش ها دارد می گوید: اساس ماندگاری بیشتر کفپوش ها در دور نگه داشتن کفپوش از تابش مستقیم نور خورشید می باشد.

کفپوش پی وی سی که صدا، حرارت و برودت را از خود عبور نمی دهند سبب آسایش مصرف کننده خود می شوند. حالا اگر این کفپوش ها که مانع از اتلاف انرژی می شوند در برابر خراش و لکه ها قرار بگیرند مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. اما واقعیت این است که کفپوش پی وی سی دارای تاییدیه اطمینان از دوام بالا و نگهداری بدون نگرانی را از مرکز عرضه خود دارند. بدون هیچ گونه نگرانی می توانید سال های سال از این محصول استفاده بهینه داشته باشید.

برای تایید گفته های ما می توانید به مزایای مهم دیگر این پوشش ها دقت داشته باشید به عنوان مثال به ساختار پلاستیک فشرده کفپوش ها و انعطاف پذیر بودن این محصول که سبب راه رفتن لذت بخش مصرف کننده می شود دقت نمایید و یا به جایگزینی مناسب آنها به جای فرش کف اتاق توجه کنید، که در زیبایی بی نظیر دیده شده است.

کفپوش پی وی سی تایلی

کفپوش پی وی سی تایلی برخی از تولید کنندگان در خصوص کفپوش های تایلی می گویند: مقاومت این مدل کفپوش در برابر خراشیدگی مثال زدنی است. اما بعضی دیگر علت مرغوبیت کفپوش ها را پوشش های لمینتی این محصول می دانند که سبب کاربرد کفپوش به عنوان پارکت شده است. طبیعتا به خاطر این ویژگی های برجسته، تولید کننده زمان زیادی را در تولید صرف کرده است، تا بتوانند کفپوشی مناسب که در مقابل آب و شوینده ها مقاوم باشد را تولید کند.

توضیحات عرضه کنندگان در خصوص کفپوش های تایلی به همین یک بند خلاصه نمی شود. عموما این نوع کفپوش ها درز ندارند و به راحتی با یک طی کثیفی را از آنها می توان پاک کرد. اما خاصیت انتی باکتریل کفپوش PVC تایلی سبب معروفیت آنها شده است. شاید نوع عرضه رولی کفپوش ها آن را از دیگر کفپوش ها متمایز کند. اما نصب بسیار راحت و تنوع رنگ و طرح بسیار بالای کفپوش PVC تایلی آنها را خیلی خاص معرفی می کند.

مهمترین ویژگی از نظر خریداران جمع و پهن کردن کفپوش هاست، که در هنگام جابجایی مشکلات کمتری را برای مصرف کننده فراهم آورد. رولی بودن کفپوش های تایلی سبب جمع کردن راحت و صرفه جویی در وقت شما می شود. از طرفی نصب آسان و فرم سه بعدی کفپوش های تایلی که بعد از نصب باعث پوشاندن درزهای کفپوش به طور کامل می شود، به زیبایی محیط اضافه می کند.

کافی است نصاب کفپوش ها انسان هنرمندی باشد در این حالت شما مشکلی از بابت نظم در کار و یا زیبایی نخواهید داشت. خیلی راحت می توانید کفپوش تایلی را با چسب به سطح مورد مصرف بچسبانید. چون قابلیت ارتجاعی فوق العاده دارد خیلی سریع به شکل سطح در خواهد آمد. یکی از مزیت های مهم این محصول خاصیت گندزدایی راحت آن است به راحتی تمیز می شوند. که این امر از نظر اقتصادی به نفع مشتری خواهد بود.

کفپوش پی وی سی نی نی سایت

کفپوش پی وی سی نی نی سایت

کفپوش نی نی سایت پی وی سی از نوعی پلیمر هستند. کفپوش هایی با فرآورده های تولید شده از مشتقات نفتی که حاوی مقدار بسیار بالایی کربن، هیدروژن و کلر می باشند. این محصولات به عنوان یک پوشاننده کف عالی به شمار می روند. یکی از ارزشمندترین محصولات پتروشیمی که در صنایع مختلف ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارند..

یکی از ویژگی های ناب کفپوش pvc که شرایط استفاده از آنها را گسترش داده، ضخامت های 2 ،3 و 5 میلی متری این محصول است، که تنوع مصرف این کفپوش ها هم از اینجا نشات می گیرد. به همین دلیل است که در برابر خراشیدگی ها به راحتی ساییده و پاره نمی شوند. لایه مقاوم رویی کفپوش های نی نی سایت مهمترین فاکتور موثر در برابر وزن، فشار و کشش به شمار می رود.

یکی از خواصی که کفپوش نی نی سایت دارد، لایه pvc کاملا بی رنگ و شفاف این محصول است که از جنس پلاستیک می باشد که در طرح های گوناگون سنگی، چوبی و لمینتی تولید شده اند. به گفته ی تولید کنندگان کفپوش پی وی سی نی نی سایت مصنوعی هستند و آب در آنها نفوذ نمی کند. ضرورت استفاده از این کفپوش به عنوان پارکت کف خانه شما در جنس فایبرگلاس کفپوش است که به عنوان یک ماده‌ای تقویت کننده در هنگام مصرف مورد استفاده می باشد.

اما پوشش کف اتاق به واسطه کفپوش های نی نی سایت به شیوه نوین و کاملا با برش درست توسط نصاب کفپوش ها باید صورت بگیرد تا برش های ناخواسته در حین کار باعث بی نظمی در کار شما نشود. عرضه کنندگان آنلاین کفپوش های نی نی سایت در این باره می گویند: پوشش کف با کفپوش جدا از زیبایی، به تمیز ماندن کف از گرد و غبار کمک زیادی می کند.

کفپوش پی وی سی طرح بتن

کفپوش پی وی سی طرح بتن کارشناسان تولید کفپوش های پی وی سی طرح بتن مدعی هستند که طراحی های مدرن در تولید کفپوش ها، توجه خریداران را به طور خیلی خاص افزایش می دهد. بتن که به عنوان یک سبک نوین در بین خریداران شناخته شده است در طراحی سبک معماری مدرن و کلاسیک بی نظیر می باشد. سبکی نظیر هبلکس و سیپورسوپرلکس که نمونه ای از طرح های بتن است طرفداران زیادی دارد. پارکت چوبی قدیمی نیز کاربردهای زیادی دارد.

اکثر خریدارانی که از طرح بتن کفپوش ها برای پوشش کف اتاق های خود استفاده کرده اند، از قابلیت اجرایی یک دست و سر تا سری کفپوش ها در سطوح مختلف می گویند، که این مورد سبب ظاهری متفاوت و زیباتر از دیگر محیط ها می شود. از آنجایی که طرح بتن ها بر اساس کاشی های بتنی طراحی شده است کمک خوبی به زیبایی و نامشخص شدن برش های ناخواسته گوشه و کنار های اتاق می شود.

عرضه بیشتر کفپوش های طرح بتنی که بر محوریت دوام و ماندگاری کفپوش ها شکل گرفته به دلیل استحکام زیاد کفپوش که با هر شرایط آب و هوایی سازگاری دارد می انجامد. که این امر سبب مصرف بیشتر این محصول می شود. در جریان زندگی ماشینی امروز، استفاده از کاهش هزینه های خرید در پوشاندن کف با وجود مقاومت و تحمل پذیری بالای کفپوش پی وی سی در برابر وزن و فشار بالا اهمیت استفاده از کفپوش ها را بیشتر می کند.

بنابراین با استفاده از گزینه های مثبتی که در استفاده از طرح بتن کفپوش ها وجود دارد، میزان مصرف کفپوش ها را بیش از دیگر پوشش ها نموده است. به عنوان مثال رنگ طوسی و خاکستری مات بتن ها که به نوعی خیلی خاص می باشد یا رنگ اکریلیم براق و شفاف تر نیز در قیاس با بتن های خاکستری و مات خیلی برجسته است.

اما کفپوش طرح بتن پی وی سی محدودیت رنگ کنوری دارند که به نمای رویی شفاف تری را روی سطوح می انجامد. ولی قابلیت ترکیب مواد تشکیل دهنده تولید کفپوش بتنی ازلحاظ بافت، شفافیت و جلوه های ظاهری شبیه به سنگ مرمر است که خریدار را در خریدش مطمئن می سازد.

نصاب کفپوش پی وی سی

نصاب کفپوش پی وی سی نصابان کفپوش ها که کار نصب کفپوش ها را بر عهده گرفتند، به قابلیت ارتجاعی و کاملا انعطاف پذیر کفپوش ها که ناشی از کیفیت مطلوب تولید کفپوش هاست اشاره دارند، که اهمیت پهن کردن کفپوش ها را آسان تر می کند. چیزی که بسیاری از نصابان و مصرف کننندگان برایشان اهمیت زیادی دارد. اما کفپوش های پی وی سی از جنس های مختلف تولید می شوند که با توجه به شرایط اقتصادی خود می توانید از این کفپوش ها خریداری کنید.

تمیز کردن و پهن کردن راحت کفپوش ها آنقدر باید خوب باشد که بعد از شستشو حالت اولیه کفپوش ها سریع صورت بگیرد. ممکن است در وهله اول خیلی منظم به چشم بیایند اما عدم دقت در شستشو و جمع کردن و رول نمودن کفپوش ها شرایط مصرف مجدد را با مشکل روبرو خواهد کرد.

برجستگی های ریز در سطح دکوراتیو کفپوش ها مهممترین ویژگی کفپوش ها می باشد که کار نصب کفپوش ها را سهل تر می کند. ضمن اینکه زیبایی منحصر به فردی دارند مانع سر خوردن وسایلی که رو کفپوش ها قرار می گیرند هم می شوند. استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در تولید کفپوش های پلی ژن که در مورد همه کفپوش ها صادق است دلیل بسیار محکمی در نصب آسان کفپوش ها به شمار می رود.

نصب حداقل کار زیر 30 متر ۵ که تقریبا پوشش یک دستی را برای کف مهیا می کند، البته سطوح صاف که کمتر پرتی داشته باشند تقریبا دلیل خوبی در پوشش کف به هنگام نصب به شمار می رود. از همه مهمتر این که نوع آجدار کفپوش ها کمک زیادی به پهن کردن راحت کفپوش ها می کند. نصاب های حرفه ای می توانند سطح زیادی از سطح کار شما را در زمان خیلی کمی پوشش دهند که خود یک مهارت فوق العاده به شمار می رود.

کفپوش پی وی سی خوبه نی نی سایت

کفپوش پی وی سی خوبه نی نی سایت کفپوش های پی وی سی نی نی سایت مدل پلاستیکی دارند. بهتر است از این پوشش ها در جاهایی استفاده کنید که نیاز شستشوی زیاد احساس می شود. در کف منزل یا کف آشپزخانه ها که در هر صورت آب زیادی در آن ممکن است ریخته شود. ممکن است در ادارات و یا محیط های تجاری این کفپوش ها را دیده باشید معمولا از طرح چوب و یا طرح سرامیکی برای کف استفاده می شود.

ایده طرح چوبی کفپوش نی نی سایت از روی حلقه های بریده تنه درخت بر گرفته شده است. این مدل چوب بیشتر در محیط هایی چون کتابخانه ها، اتاق بازی، سرگرمی و کافی شاپ ها مورد مصرف قرار می گیرند. معمولا کفپوش ها به صورت پیوسته هستند به طوری که هنگام چینش کاملا به یگدیگر قفل می شوند. این مدل از کفپوش های چوبی کاملا دست ساز می باشند.

اما مدل پارکت های لمینتی و چوبی نی نی سایت از جمله کفپوش هایی هستند که بیشتر برای مکان های عمومی مناسب می باشند. این کفپوش ها از چوب هایی با طرح پوست کروکودیل درست شده اند که شما در بازار عرضه می بینید. بیشتر مصرف کنندگان کفپوش خوبه پی وی سی چه در داخل و چه در خارح از کشور به زیرسازی کفپوش متری دقت دارند بنابراین محصولات جدید توجه بیشتری دارند.

کفپوش پی وی سی طرح سرامیک

کفپوش پی وی سی طرح سرامیک کفپوش طرح سرامیک یک مدل دیگری از کفپوش های موجود در بازار عرضه می باشد که در زیبایی کف و نمای داخلی ساختمان و یا محیط مورد استفاده کفپوش ها خیلی نقش دارند. این کفپوش به دلیل جذب پایین رطوبت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشند. با این وجود کفپوش های طرح سرامیکی را از مواد خامی چون خاک رس، کائولینت، اکسید آلومینیوم کاربیدسیلیکون، کاربید تنگسون مواردخالص دیگری تولید می کنند.

تمامی مواد نامبرده را با آب مخلوط کرده تا خمیری یک دست بدست آید سپس خمیر را در قالب های سرامیکی می ریزند و در مرحله آخر در دستگاه خشک کن قرار می دهند تا مواد سرامیک خشک شوند و شکل قالب را به خود بگیرند در این حالت طرح سرامیکی تولید می شود.در نهایت طرح را در کوره های کاشی پزی در معرض حرارت قرار می دهند. .

از مشخصات مهم این کفپوش ها می توان به بدون لعاب و لعابدار بودن کفپوش ها اشاره داشت که به صورت مات و براق تولید می شوند. همچنین این کفپوش ها ازنظر درجه کیفیت، ضریب اصطکاک، میزان جذب آب و مقاومت در برابر خراشیدگی با هم فرق دارند. عدم آلرژی و عدم جذب گرد و غبار توسط کفپوش ها از گزینه های مهم در ارائه این محصول به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *