پیدا کردن زمان مناسب برای شروع ساخت کمد لباس معلم

تدریس دانش آموز چنین مراسم هیجان انگیزی است. همچنین زمان مناسبی برای شروع ساخت کمد لباس معلم خود است، که قطعا شامل ضربات جالب برای مدرسه است.

به یاد دارم زمانی که دانشجو معلم بودم، نمی‌توانستم منتظر بمانم تا مجموعه‌ای از ژاکت‌های پشمی، شلوارهای شیک (از نوع که هنوز هم می‌توانید در صورت نیاز سس سیب روی آن بنشینید)، لباس‌هایی کفش مجلسی مردانه که سرگرم‌کننده و جابه‌جا می‌شوند را شروع کنم.

در اطراف، و بهترین کفش برای تدریس دانش آموزان. می‌دانستم که کفش‌هایی می‌خواهم که راحت و شیک باشند، زیرا قرار بود تمام روز روی پاهایم باشم، دور میزها حرکت کنم، و حتی در ساعات استراحت از میان برخی کفش اسپرت چرم طبیعی از وسایل سرد و لجن‌دار عبور کنم.

بسته به فصل و جایی که دانش آموز تدریس می کنید، ممکن است به دنبال چند چکمه برای گرم نگه داشتن خود باشید یا ممکن است فصل صندل باشد (مورد علاقه هر معلم).

من فهرستی از بهترین کفش‌ها را برای آموزش دانش‌آموزان برای همه طراحان جدید و شاد جمع‌آوری کرده‌ام!

ما عاشق یک کفش لیز هستیم، زیرا زمانی که شما عجله دارید تا آن جلسه صبحگاهی را بسازید، کفش ایمنی اسپرت زمان کمتری می برد. این کفش دقیقاً در سطح میانی لباس پوشیدن قرار دارد.

می توانید به راحتی آن را با یک شلوار پیکسی سرگرم کننده بپوشید. همچنین می‌توانید آن را با شلوار جین در روز جمعه بپوشید تا ظاهر غیررسمی‌تری داشته باشید. پاداش، کفش چرم طبی آنها راحت هستند. یکی از منتقدان Zappos می‌گوید: «از نقطه‌نظر قیمت، زیبایی‌شناختی، راحتی – همه آن‌ها لذت ببرید».

لوفرهای بد بو رنگی به کمد لباس آموزشی شما می بخشد. نپتون می‌نویسد: «این‌ها لوفرهای زیبایی هستند و آنقدر راحت هستند که وقتی آن‌ها را می‌پوشم احساس می‌کنم در حال سر خوردن هستم.»

  • منابع:
    1. 16 Comfortable and Stylish Shoes for Student Teaching
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از دستگاه لیزر در برش انواع چوب!
    2. لامپ ال ای دی که سوسک ها را می کشد
    3. یافتن جسد پیر مرد صد ساله در بشکه
    4. رازهای موفقیت یک کارگر ایرانی که میلیاردر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *